מוריניו עקץ את אוזיל, סטרלינג יחזור להרכב סיטי

המיוחד עקץ את הקשר הטורקי: "מי אמר לו שאנחנו רוצים אותו?" ודיבר על ווינקס: "הוא לא הולך לשום מקום". פפ יקבל את סטרלינג ואדרסון חזרה למשחק נגד ברייטון

(גודל טקסט)

בצל בעיית הקורונה שכבר גרמה לדחיית מספר משחקים בכדורגל האנגלי, קצב המשחקים בפרמיירליג נמשך. מחר (רביעי) ייערכו שני משחקים. מנצ'סטר סיטי סגנית האלופה שמדורגת במקום החמישי כרגע, תפגוש את ברייטון במשחק מהמחזור ה-18. לאחר מכן, טוטנהאם של ז'וזה מוריניו (רביעית בטבלה) שהייתה אמורה להתארח אצל אסטון וילה – תארח את פולהאם במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-16.

טוטנהאם – פולהאם (22:15, שידור ישיר בספורט2)

שני המאמנים ניהלו מעין קרב דרך התקשורת סביב קיום המשחק. סקוט פארקר ממש לא מרוצה מקיום המשחק מחר (מועדו המקורי היה ה-30 בדצמבר). "אני כועס כי זה לא נכון וזה לא בסדר. לא חשבנו שזה מציאותי, הודיענו לנו על כך רק הבוקר במקום בשבת. אני מקבל שצריך לשחק אבל התזמון של ההודעה מרגיז. לשתי הקבוצות הגדולות זה בטח לא היה קורה. האנשים שמקבלים את ההחלטות האלה לא מבינים את השחקנים. חשבנו שיש לנו שישה ימים לאושש את השחקנים".

ז'וזה מוריניו אמר: "הכי גרוע הוא עניין דחיית המשחקים. הפתרון של הליגה הוא חיובי. שינוי סדר המשחקים מביא להשפעה מינימלית. בסופו של דבר צריך לשחק 19 משחקים בבית ובחוץ ותפגוש כל יריבה פעמיים. אם ככה אנחנו עוזרים לפרמיירליג כדי לגמור את העונה – עלינו לקבל את הפיתרון הזה. הוא רציני? אני קיבלתי הודעה שעתיים לפני".

על הארי ווינקס שבתקשורת דווח כי עשוי לעזוב: "מה יש לי לומר כדי לעצור זאת? הוא לא הולך לשום מקום. הוא שיחק במשחקים האחרונים. במשחק הקודם הייתה לי הזדמנות לתת צ'אנס לשחקנים אחרים. אם מישהו מדבר עם קבוצות אחרות הייתי אומר לו שהוא מבזבז את הזמן שלו".

מוריניו. לא אהב את מה ששמע | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

לסיכום, המיוחד סיפק את הרגע הקומי של היום כשנשאל על האמירה של מסוט אוזיל, לפיה היה מעדיף לפרוש מאשר לשחק בטוטנהאם. 'המיוחד' הגיב בקצרה: "מי אמר לו שאנחנו רוצים אותו בטוטנהאם?"

הספרס נמצאים בכושר טוב ושמו את המשבר מאחור. הם לא התקשו במשחק הגביע נגד היריבה הקיקיונית ובפריימרליג הביסו 0:3 את לידס במשחק האחרון בתחילת החודש. הארי קיין שכלל לא שותף בגביע – יחזור ל-11 וכך גם יונג מין סון ששולב כמחליף. ג'ובאני לו צ'לסו הפצוע ייעדר. ההערכה היא שפייר-אמיל הויברג יחזור למרכז השדה.

הקוטג'רס, אמנם לא ניצחו כבר שישה משחקי לגיה אבל הפעם האחרונה שעשו זאת הייתה דווקא במשחק החוץ בלסטר ב-30 בנובמבר. אפשר להבין את הכעס של המנג'ר שכן ביום שבת קבוצתו גברה רק בהארכה על קווינס פארק ריינג'רס. בובי ריד מלך שערי הקבוצה העונה עם שישה שערים – יפתח בהרכב. בחוד יעלה אלכסנדר מיטרוביץ' שכבש העונה שלוש פעמים בלבד בלמעלה מאלף דקות.

מנצ'סטר סיטי – ברייטון (20:00, שידור ישיר בספורט2)

הקבוצה של פפ גווארדיולה נמצאת בכושר הטוב ביותר שלה העונה עם שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ו-13 משחקים ללא הפסד. ניצחון יוכל להקפיץ אותה עד למקום השלישי במרחק נקודה מהמוליכות. זו לא אמורה להיות משימה קשה מדי שכן בשלושת משחקי הליגה האחרונים נגד ברייטון כבשו הסיטיזנס לא פחות מ-13 שערים. יתרה מזאת, סיטי ניצחה את היריבה בכל שבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

סיטי מקבלת בחזרה את פראן טורס שבדיקת הקורונה האחרונה שלו הייתה שלילית אך מנגד סרחיו אגוארו ואריק גארסיה עדיין בחוץ. גם איימריק לאפורט וניית'ן אקה לא ישחקו כך שקייל ווקר ימשיך כבלם. ייתכן ואדרסון יחזור לעמדה בין הקורות. ראחים סטרלינג צפוי לשחק במקומו של ברנרדו סילבה שכבש צמד בגביע. פפ אמר עליו: "ברנרדו כל כך אינטיליגנטי שיכול לשחק בכל מקום וגם להחזיק את הקישור. הבנית המשחק שלו מושלמת. אני מרוצה מאוד כי הוא נלחם זמן רב כדי להבקיע".

אדרסון | Victoria Haydn/Manchester City FC via Getty Images

על המשחק הקרוב: "אמרתי לשחקנים שעלינו לגלות יכולת גבוהה כדי לנצח. אסור לשכוח מהתוצאות שהיו בעבר – הם השתפרו משמעותית". המאמן התייחס גם לאגוארו: "הוא יחזור עוד תשעה או עשרה ימים, אלה החוקים. אני מרוצה מפיל פודן שמשחק כמו תמיד עם איכות גבוהה. ובעל זאת הוא מאוד צעיר כך שעליו להשתפר".

עוד אמר: "מומנטום מגיע ונעלם ברגע אחד. כמובן שהשגנו ניצחונות מרשימים לאחרונה אבל עלינו לעשות את זה שוב, שרדנו תקופה די קשה עם 14 שחקנים. לשחקנים זה עוזר שאותם שחקנים נמצאים עם אותו המאמן זמן רב והם ידועים מה הוא רוצה אבל זה גם עלול להיות לרעתנו אם תהיה נסיגה ביכולת והם לא ישמרו על הרמה שלהם.

האורחת מגיעה למשחק לאחר שהצליחה לעבור שלב בגביע האנגלי כשגברה בפנדלים על ניופורט קאונטי מהליגה השלישית. בליגה מצבה לא פשוט שכן היא מדורגת אמנם במקום ה-17 עם שלוש נקודות יתרון מעל הקו האדום אך יש לה גם שני משחקי יתרון על פני פולהאם שמתחתיה. הקשר איב ביסומה מושעה וייעדר. גם דני וולבק ואדם לאלאנה בחוץ – בשל פציעות.

שחקני סיטי חוגגים. "מומנטום משתנה ברגע" | Victoria Haydn/Manchester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי