אובמיאנג: "אני מתקשה העונה, אך מסוגל להפוך את המצב"

לקראת קריסטל פאלאס בחמישי (21:50, ספורט2), חלוץ ארסנל התייחס לירידה ביכולתו העונה: "לפעמים יש עליות וירידות, אבל זה חלק מהכדורגל ואני עדיין חיובי". גבריאל יחזור לסגל, פארטיי בספק

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, שלושה מתוכם בפרמיירליג, ארסנל תנסה להמשיך במסע ההתאוששות ובטיפוס בטבלת הליגה האנגלית כשתארח את קריסטל פאלאס במסגרת המחזור ה-18 מחר (חמישי, ישיר בספורט2 ב-21:50). התותחנים לא הצליחו לנצח באף אחד מארבעת המפגשים האחרונים עם פאלאס – הרצף השלילי הארוך ביותר בתולדותיהם, אולם להתמודדות מחר הם מגיעים בכושר התקפי מצוין אחרי שכבשו שמונה שערים בשלושת המחזורים האחרונים, יותר ממה שהבקיעו בכל 12 המחזורים שלפני כן.

מבחינת הסגל, המנג'ר מיקל ארטטה קיבל בחזרה את הבלם הברזילאי גבריאל, בעוד תומאס פארטיי שהחלים מפציעה בשריר הירך האחורי חזר לאימונים מלאים, אך כשירותו תיקבע בסמוך למשחק. מי שייעדר בוודאות הוא שחקן ההתקפה, גבריאל מרטינלי, שסובב את הקרסול במהלך החימום למשחק נגד ניוקאסל בגביע ובעקבות כך יצא מההרכב. בקבוצה מקווים כי מרטינלי ישוב להתאמן בימים הקרובים.

מי שמגיע למשחק בכושר לוהט הוא אלכסנדר לקאזט, שמצא את הרשת בשלושת הניצחונות האחרונים של ארסנל בליגה ואף בישל את אחד השערים נגד ניוקאסל בגביע. שער נוסף של הצרפתי, אשר עומד על שבעה כיבושים העונה בפרמיירליג, עשוי לעזור לתותחנים לרשום ניצחון ליגה רביעי רצוף לראשונה מאז אוקטובר 2018.

לקאזט. מככב במשחקים האחרונים | Julian Finney/Getty Images

בניגוד ללקאזט, דווקא הכוכב הגדול ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות, פייר אמריק אובמיאנג, לא מוצא את עצמו העונה. למרות שבמאזנו שלושה שערים בלבד ב-15 הופעות, הגאבוני אמר בראיון ל'סקיי' כי הוא מאמין ביכולתו לחזור ליכולת שהציג בעונה שעברה: "אני מתקשה מאוד מתחילת העונה, אבל זה חלק מהכדורגל. עשינו מאמץ גדול בקיץ בשביל לזכות בגביע ולהעפיל לליגה האירופית, כי זה היה חשוב מאוד למועדון. לפעמים יש עליות וירידות וצריך להתמודד עם זה הכי טוב שאפשר. ניסיתי לעשות את המיטב ועד עכשיו אני לא מפגין את היכולת הכי טובה שלי, אבל אני עדיין חיובי ומאמין ביכולתי להפוך את המצב".

אובמיאנג התייחס גם לקושי להנהיג את הקבוצה בזמן שהוא לא עומד בציפיות מבחינה אישית: "קשה להתמודד עם זה, אבל אתה צריך להיות חיובי כי הקבוצה צריכה אותך. אני תמיד מנסה לתת הכל, לא רק על המגרש אלא גם בחדר ההלבשה למען החבר'ה. לפעמים זה קשה ואתה לא בדיוק במצב הרוח הנכון, אבל אתה חייב למצוא את הדרך לשנות את זה ולשדר חיוביות לשאר השחקנים".

לקראת המשחק נגד פאלאס הוסיף החלוץ: "כרגע אנחנו משחקים טוב וחייבים להמשיך בדרך הזאת. אם ננצח את שני המשחקים הקרובים, נוכל להפוך את המצב. אנחנו לא כל כך רחוקים מהשישייה הראשונה בטבלה, כך שזה הרגע לחזור למאבק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי