למפארד לקראת פולהאם: "צריכים להיות סבלניים עם ורנר"

טימו ורנר, פרנק למפארד | Sebastian Frej/MB Media/Getty Images

כשהוא עם ניצחון בודד בששת המחזורים האחרונים, המנג'ר נערך לדרבי של מערב לונדון: "הכושר האחרון שלה מראה שהיא בעלייה, אסור לשכוח שהיא סיימה בתיקו נגד ליברפול וטוטנהאם". החלוץ: "עוד לא קיבל את ההזדמנות"

קבוצות: צ'לסי פולהאם
(גודל טקסט)

בזמן שצמרת הפרמיירליג ממשיכה להיות צפופה מאוד, נראה שהמחזורים הקרובים יהיו קריטיים עבור תקוות האליפות של צ'לסי ופרנק למפארד. כשהם במרחק של 10 נקודות מהמקום הראשון, הבלוז יתארחו בשבת אצל פולהאם (19:20, שידור ישיר בספורט2) לדרבי המסקרן של מערב לונדון.

כזכור, צ'לסי רשמה ניצחון אחד בלבד בליגה בששת המחזורים האחרונים, כולל הפסדים במאבקי הצמרת נגד מנצ'סטר סיטי, אברטון, אסטון וילה וגם בדרבי הגדול של הבירה נגד ארסנל. מי שסופג לא מעט ביקורות בתקופה האחרונה הוא החלוץ טימו ורנר, שהגיע למדים הכחולים מלייפציג בקול תרועה רמה, אך בפועל לא כבש בליגה האנגלית מאז תחילת חודש נובמבר.

"כולם צריכים להיות סבלניים עם ורנר" אמר למפארד על החלוץ, ששבר את בצורת ההבקעות שלו לפני ארבעה ימים בגביע האנגלי. "ככל שהוא עובד יותר עם חבריו לקבוצה, כך הוא גם יצליח בפרמיירליג. הוא צריך זמן. הוא עדיין לא קיבל את ההזדמנות למקסם את האיכות והכישרון בצ'לסי".

ורנר עם קאי האברץ במשחק הגביע | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

למרות שפולהאם בתחתית, המנג'ר של צ'לסי יודע שלא צפוי לו משחק קל. רק אתמול הצליחה הקבוצה של סקוט פארקר לחלץ נקודה מטוטנהאם עם 1:1 אצל התרנגולים. זה היה המשחק החמישי ברצף בליגה של הקוטג'רס אשר מסתיים בחלוקת נקודות וניצחון נגד היריבה בכחול עתיד לחלץ אותה מהקו האדום.

"יש לפולהאם מספר שחקנים מאיימים. אסור לשכוח שהיא סיימה בתיקו נגד ליברפול ושיחקה נהדר אתמול נגד טוטנהאם" הוסיף למפארד. "הכושר האחרון שלה מראה שהקבוצה בעלייה, לכן אני לא חושב שצריך להתייחס בכלל לפתיחת העונה שלה או להיסטוריה של המפגשים בין הקבוצות".

לגבי ההרכב שיפתח, המנג'ר האנגלי יהנה מסגל מלא אחרי פרק זמן ארוך בו התמודד עם פציעות של מספר שחקנים. מי שלא יעמוד לרשותו הוא אנגולו קאנטה המורחק. חכים זייך צפוי להמשיך ב-11, כאשר גם קאלום האדסון-אודוי עשוי לקבל את הקרדיט ממאמנו בחלק הקדמי.

פרנק למפארד
למפארד. "הכושר של פולהאם מראה שהיא נמצאת בעלייה" | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי