זאהה ולואיז התעמתו, ארסנל ופאלאס נפרדו בתיקו ללא שערים

צפו בתקציר: הקבוצה של ארטטה נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ונשארה במקום ה-11 בפרמיירליג אחרי ערב לא מרשים בכלל באמירויות. הברזילאי פגע בחלוץ שהגיב בזעם, וויליאן לא שותף

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בפרמיירליג ננעל הערב (חמישי) באמירויות, כשארסנל וקריסטל פאלאס נפרדו בתיקו 0:0, ללא שערים, ללא יותר מדי מצבים כשהאירוע המעניין ביותר במשחק היה בכלל העימות של ווילפריד זאהה לדויד לואיז בדקה ה-67.

מיקל ארטטה עלה בהרכב חזק עם הכוכבים, פייר אמריק אובמיאנג, אלכסנדר לקאזט, דני סבאיוס וחוליית הגנה שמורכבת מדויד לואיז ורוב הולדינג. קיירן טירני נעדר מההתמודדות בעקבות פציעה. מנגד, ווילפריד זאהה וכריסטיאן בנטקה פתחו בהתקפה של רוי הודג'סון.

המשחק לא התעלה לרמות גבוהות. בדקה ה-28 כריסטיאן בנטקה קיבל כדור נוח ברחבה והחמיץ. בדקה ה-36, כדור חופשי של אזה הגיע לראש של טומפקינס, אך לנו הדף את הכדור בקצות האצבעות. בדקה ה-40 בנטקה שוב הגיע למצב נוח בהגנת התותחנים, אך נראה לא חד במיוחד.

במחצית השנייה ארסנל לא הגיעה למצבים כמעט בכלל, בדקה ה-67 נרשם עימות חריג בין דויד לואיז לווילפריד זאהה, לאחר שהברזילאי פגע, בשוגג לטענתו, בחלוץ של פאלאס. הקבוצות שמרו על התוצאה עד לסיום. 0:0 מאכזב בין ארסנל לקריסטל פאלאס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי