פוגבה לקראת ליברפול: "בשביל לומר שאנחנו ברמה שלה, נצטרך לנצח"

קשר מנצ'סטר יונייטד לא חשש להצהיר לפני המפגש באנפילד בראשון (18:15 בספורט2): "אנחנו רוצים לנצח ולזכות באליפות, אך עוד רחוקים מהמטרה ואסור לנו להרפות". סולשיאר: "מוליכת הטבלה בינואר לא מקבלת כלום"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הצליחה ביום שלישי לשוב לפסגת הפרמיירליג אחרי 1,221 ימים והיא עשתה זאת בתזמון מושלם, רגע לפני משחק העונה באנפילד נגד היריבה המושבעת והאלופה, ליברפול (ראשון, החל מ-18:15 בספורט2). השדים האדומים פתחו פער של שלוש נקודות על המייטירדס הודות ל-9 ניצחונות ב-11 המחזורים האחרונים, אבל האם הם מסוגלים ללכת עד הסוף ולזכות באליפות ראשונה מאז 2013?

אם תשאלו את פול פוגבה, הכוכב שחזר בקיץ 2016 בעסקת ענק בניסיון להשיב את המועדון לצמרת הגבוהה ולהתחרות על כל התארים, המשחק ביום ראשון באנפילד הוא אכן מבחן רציני עבורו ועבור חבריו בתיאטרון החלומות.

"השתפרנו המון בתקופה האחרונה ואנחנו מתקדמים ממשחק למשחק, אבל אנחנו עדיין קבוצה צעירה", אמר פוגבה בריאיון מיוחד ל"סקיי" לקראת המשחק והצהיר, "זה ברור שאנחנו לא יכולים אפילו לומר כרגע שאנחנו ברמה של ליברפול, זו קבוצה שזכתה באליפות והיא לא מפסיקה לנצח – אבל אם ננצח אותה, נוכל לומר את זה. אם אתה רוצה להיות הטוב ביותר, עלייך לנצח את הטובים ביותר – ואנחנו רוצים לנצח ולזכות באליפות".

פול פוגבה חוגג עם מרכוס ראשפורד | MICHAEL REGAN/POOL/AFP via Getty Images

עוד אמר פוגבה על ליברפול לקראת יום ראשון: "כולם יודעים כמה טובה הקבוצה הזו בשנים האחרונות, כולנו מכירים את היכולות האדירות של שחקני ליברפול וכמה טוב הם משחקים. זה תמיד קשה לשחק נגד ליברפול ובטח שבאנפילד, אז עלינו להיות בשיאנו ולנסות לשמור על המקום הראשון. אם נגיע מרוכזים ומפוקסים, אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח שם. אני גם מאמין שאנחנו מסוגלים לזכות באליפות, אבל יש עוד קבוצות שיכולות ואנחנו עוד מאוד רחוקים מהמטרה".

כשנשאל פוגבה על הדרך שהקבוצה עוד צריכה לעבור, השיב: "קבוצה תמיד צריכה לרצות יותר, לחשוב רק על המשחק הבא בידיעה שהוא הכי חשוב שיש ולא משנה אם הוא ייגמר בניצחון או בהפסד, לדעת שגם המשחק אחריו הוא הכי חשוב. צריך לשמור על פוקוס וגישה נכונה, להישאר רגועים ולבנות את הביטחון ממשחק למשחק. אתה לא אלוף עד שהתואר אצלך, אז אף פעם אסור להרפות".

מאוחר יותר, המנג'ר אולה גונאר סולשיאר דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "תמיד מרגש לשחק נגד קבוצות איכותיות כמו ליברפול. כל ביקור באנפילד הוא משחק גדול, לאוהדים ולשחקנים. מי שמוליכה את הטבלה בינואר לא מקבלת שום דבר, זה לא משהו שאנחנו מעריכים. הכי חשוב זה המקום שבו אתה מסיים את העונה. יש אווירה מצוינת בקבוצה וצברנו ניסיון חשוב, אנחנו מודעים יותר לסטנדרטים ולציפיות. הפכנו חסונים יותר וטובים יותר מבחינה פיזית".

פול פוגבה | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי