קלופ החמיא לפרננדס וראשפורד והודה: "יונייטד ראויה להיות בפסגה"

יורגן קלופ | Serena Taylor/Newcastle United via Getty Images

לקראת קרב הענקיות באנפילד (ראשון החל מ-18:15, ישיר בספורט2), מנג'ר ליברפול דיבר במסיבת העיתונאים והרעיף שבחים על כוכבי היריבה: "ברונו שחקן שועשה הבדל. מרקוס בחור יוצא דופן". מאטיפ ישחק?

(גודל טקסט)

ליברפול איבדה את פסגת הפרמיירליג לטובת מנצ'סטר יונייטד באמצע השבוע, אך ביום ראשון היא תוכל לשוב למקום הראשון אם תנצח ב"משחק העונה" באנפילד את היריבה המושבעת (החל מ-18:15, שידור ישיר בספורט2). אם האלופה תפסיד, הפער בין הקבוצות יעמוד על שש נקודות.

האלופה לא ניצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים והיא תיאלץ להסתדר ללא וירג'יל ואן דייק, נאבי קייטה, דיוגו ז'וטה וג'ו גומז הפצועים, כשגם ג'ואל מאטיפ נמצא בספק. קלופ התייחס למצבו של הבלם במסיבת העיתונאים שערך: "הוא קרוב. האם זה נכון לזרוק אותו להרכב לפני שהוא התאמן? לא יודע. אנחנו צריכים לבדוק איך הוא מתאמן. יש לנו פתרונות. הנדרסון בלם? הוא חשוב לנו בקישור. שום דבר עדיין לא הוחלט".

קלופ הרעיף מחמאות על ברונו פרננדס: "הוא שחקן יוצא מן הכלל. כששיחקנו נגד ספורטיג ליסבון ב-2019 בארצות הברית אפשר היה לראות את זה, וואו, שחקן שעושה הבדל והוא מראה את זה עכשיו במנצ'סטר יונייטד. הוא שחקן בעל השפעה רבה. המערבות שלו בשערים חשובה, אבל הוא מנהיג ושחקן שמחבר קבוצה. כמובן שזו החתמה מצוינת עבור יונייטד".

על המעורבות החברתית של מרקוס ראשפורד: "הוא יוצא דופן. הוא ראוי לשבחים שהוא מקבל. הוא עשה את זה כי הוא היה באותו מצב כילד. זה נהדר לראות שהוא לא שוכח מאיפה הוא בא".

על מנצ'סטר יונייטד: "הם ראויים לנקודות שיש להם, אבל אין לנו מוטיבציה מיוחדת בגלל שהם מעלינו בטבלה. העונה עוד ארוכה. לסיטי יש משחק חסר והיא קרובה אלינו מאוד בטבלה".

לסיום, קלופ התייחס לכך שהמשחק מול יונייטד יהיה ה-200 שלו בפרמיירליג וה-100 באנפילד: "למי אכפת מנתונים אם לא מנצחים? אני מרגיש שעברתי יותר מ-200 משחקים. עד כה הכל טוב, אנחנו מממשיכים קדימה ומאמינים שאנחנו יכולים להשתפר ולהיות טובים יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי