ארטטה ישתכנע? הסעיף שעשוי לקדם את עסקת סולומון לארסנל

באנגליה מדווחים כי שחטאר תדרוש עבור הישראלי כ-20 מיליון ליש"ט, אך האפשרות לרשום אותו לליגה האירופית בעונה הנוכחית, עשויה לגרום לתותחנים לרכוש את שחקן הכנף כבר בינואר

(גודל טקסט)

מה שהחל בתור דיווח באוקראינה, הפך בתוך שבוע ימים לאחת הסוגיות הכי מסוקרות של חלון העברות הנוכחי ואנחנו מדברים כמובן על הניסיון של ארסנל לצרף לשירותיה את כוכב שחטאר ונבחרת ישראל מנור סולומון.

באנגליה ממשיכים להזכיר כי סוכן העל פיני זהבי נרתם למהלך כאשר הוא משמש כמתווך בין התותחנים לשחקן ונמצא בקשר עם המנהל המקצועי אדו, אך מזכירים שוב כי רצון הסוכנים שלומי בן עזרא וגלעד קצב הוא להעביר את סולומון ללונדון רק בתום העונה, אך כמובן לא נפסלת אפשרות כי כבר בחודש הבא יתאמן תחת מיקל ארטטה.

בממלכה מבינים גם כי האלופה האוקראינית, שרכשה את סולומון רק לפני כשנתיים בסכום של שישה מיליון יורו, ממכבי פתח תקווה לא תהיה מוכנה למכור אותו בקלות רבה כל כך וציינו כי הצעה בסך 20 מיליון ליש"ט לגרום לשחרור מצד שחטאר.

מעבר לכך באנגליה הבהירו כי סולומון יוכל לשחק במדי ארסנל במדי הליגה האירופית כבר העונה, למרות ששיחק במדי שחטאר לליגת האלופות וירד עמה למפעל המשני של אופ"א בשל חוק ששונה בהתאחדות האירופאית בתחילת עונת 2018/19 לפיה אין מניעה מאף שחקן להירשם לליגת האלופות ולליגה האירופית מחדש בינואר, גם אם שיחק בקבוצה אחרת.

מנור סולומון | Julian Finney/Getty Images / ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי