צפו בתקציר: מאונט העניק לצ'לסי 0:1 אצל פולהאם

האנגלי הצטיין בדרבי של מערב לונדון וכבש בדקה ה-78 השער היקר של הבלוז ולמפארד, שחזרו לנצח אחרי ההפסדים הצורמים למנצ'סטר סיטי וארסנל. ורנר סופסל ונכנס רק בדקה ה-75, המארחת שיחקה מחצית שלמה ב-10 שחקנים

קבוצות: צ'לסי פולהאם
(גודל טקסט)

כשהיא בעיצומו של רצף משחקים שלילי, הכולל הפסדים צורמים למנצ'סטר סיטי וארסנל, צ'לסי קיבלה הערב (שבת) אוויר לנשימה לאחר שניצחה 0:1 את פולהאם בדרבי של מערב לונדון.

פרנק למפארד הגיע למשחק הערב כשהוא יודע כשבכל כלי תקשורת מדברים על עתידו בתור מנג'ר הבלוז, זאת בעקבות התוצאות הרעות והעובדה שהוא לא קרוב בכלל לצמרת הליגה. לקראת המשחק הערב ערך המאמן שינוי גדול מאוד בהרכבו כאשר הוריד לספסל את טימו ורנר, שספג לא מעט ביקורות בשבועות האחרונים, ובמקומו הציב בחוד את אוליבייה ז'ירו הצרפתי, בתקווה שיוכל להשיג את הנקודות היקרות.

לצד ז'ירו פתחו חכים זייך וכריסטיאן פוליסיק, אך מי שהביא לכחולים את הניצחון הערב היה מייסון מאונט, שעמד במקום הנכון בדקה ה-78 כדי להפגיז את השער של פולהאם, שמצידה הייתה חייבת את הניצחון בגלל שיריבותיה לתחתית השיגו נקודות במשחקיהן. מאונט גם היה השחקן המסוכן ביותר של צ'לסי במהלך המחצית הראשונה עם בעיטה אדירה למשקוף של אלפונס אראולה.

מאונט חוגג. ניצחון יקר לצ'לסי | MIKE HEWITT/POOL/AFP via Getty Images

עוד לפני השער של מאונט, למפארד הכניס למגרש את ורנר על מנת שיעזור לקבוצה להשיג את השער היקר. מבחינת היכולת, הגרמני שוב נראה חסר ביטחון על המגרש והוסיף גם החמצה גדולה עבורו לקראת הסיום. במחזור הבא תפגוש צ'לסי את לסטר לקרב מסקרן (17.1), פולהאם מצדה תארח את מנצ'סטר יונייטד (20.1).

הרכבים

פולהאם: אלפונס אראולה, אולופיסאו איינה (ג'ו בריאן, 83), יואכים אנדרסן, טוסין אדאראביויו, קני טטה, בובי ריד (אבובאקר קמארה, 83), האריסון ריד, אנדרה אגויסה, אנתוני רובינסון, איבן קבאליירו (ג'ושוע אונומה, 79), אדמולה לוקמן.

צ'לסי: אדוארד מנדי, ססאר אספיליקווטה, אנתוניו רודיגר, תיאגו סילבה, בן צ'ילוול, מתאו קובאצ'יץ', ג'ורג'יניו (תמי אברהם, 65), מייסון מאונט, חכים זייך (קלאום האדסון-אודוי, 75), כריסטיאן פוליסיק, אוליבייה ז'ירו (טימו ורנר, 75).

מהלך המשחק

דקה 9, איום ראשון במשחק: אחרי דקות פתיחה שקולות, ז'ירו ניסה את מזלו עם בעיטה חדה מ-18 מטרים וסחט קרן עבור צ'לסי.

דקה 25, הכדור במשקוף! התקפה נהדרת של צ'לסי הובילה למצב הבקעה נהדר של מאונט, שהפציץ את המשקוף מקרוב ופספס שער יתרון יקר עבור קבוצתו.

כדור אדיר של מאונט למשקוף, אראולה רק הסתכל | Marc Atkins/Getty Images

דקה 40, החמצה גדולה של פולהאם! המארחת הייתה חייבת לעלות ליתרון במשחק לאחר שקאבליירו היה חופשי במרכז הרחבה וקיבל כדור נהדר, אבל החלוץ הסתבך עם רגליו ופספס את המסגרת.

קבאליירו. פספס מצב גדול | CLIVE ROSE/POOL/AFP via Getty Images

דקה 44, כרטיס אדום לפולהאם! אחרי שהחמיצה בגדול, המארחת נותרה בעשרה שחקנים לאחר שרובינסון גלש בפרעות לרגליו של אספיליקווטה וספג אדום ישיר ומוצדק.

אדום ישיר ומוצדק לרובינסון | CLIVE ROSE/POOL/AFP via Getty Images

דקה 66, איום נוסף של צ'לסי: אברהם המחליף היה על כר הדשא רק דקה, אבל כבר הצליח לייצר איום ראשון לאחר שתרגם כדור קרן לנגיחה מסוכנת וסחט הצלה מאראולה.

דקה 78, 0:1 לצ'לסי! הלחץ על השער של פולהאם השתלם – מאונט עמד במקום הנכון לכדור חוזר ממהגנה בלבן והפציץ את הרשת של אראולה.

דקה 90+4, החמצה גדולה של ורנר! החלוץ המחליף הוביל התקפה מתפרצת ונותר לבדו מול אראולה, אבל בעט ברשלנות מחוץ למסגרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי