למפארד: "בגיל 22 לא הפצצתי כמו מאונט". סילבה עלול להיענש

מייסון מאונט | John Walton/PA Images via Getty Images

מנג'ר צ'לסי התלהב מהקשר שכבש את שער הניצחון על פולהאם. השחקן: "השבועיים האחרונים היו קשים. עם סגל כזה, חייבים לנצח". הבלם נתן את החולצה שלו לעובד באצטדיון והפר את ההנחיות. וגם: ורנר ממשיך לאכזב

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

על רקע הספקולציות בנוגע לחזרה אפשרית של אברם גרנט ולאחר שני הפסדים ותיקו בשלושת המחזורים האחרונים, צ'לסי חזרה אתמול (שבת) למסלול הניצחונות כשגברה 0:1 על פולהאם בחוץ בזכות שער של מייסון מאונט. הבלוז ניצלו את ההפסד של סאות'המפטון כדי לעלות למקום השביעי בפרמיירליג וצימקו את הפער מהפסגה לשבע נקודות, אך יתר קבוצות הצמרת טרם שיחקו במחזור הנוכחי שחותם את הסיבוב הראשון של העונה.

בגזרת טימו ורנר המצב עדיין מעורר דאגה והחלוץ הגרמני סגר משחק 10 רצוף בכל המסגרות מבלי למצוא את הרשת, לאחר שהחמיץ את כל שבעת המצבים הגדולים האחרונים שהיו לו בפרמיירליג, אך מי שכן מספק את הסחורה וקיבל את רוב המחמאות היה מאונט, מטבע הדברים.

הקשר בן ה-22 יצר שבעה מצבי הבקעה נגד פולהאם, הכמות הגבוהה ביותר לאיזשהו שחקן צ'לסי במסגרת הליגה מזה חמש עונות. "מייסון היה פנטסטי והוא טוב מאוד מאז השנה שעברה", אמר המנג'ר פרנק למפארד, "כשאני מדבר על צעירים, מייסון הוא דוגמא מצוינת. הוא הגיע לגיל 22 בשבוע שעבר וכשאני הגעתי לצ'לסי בגיל הזה, לא הפצצתי כמוהו. המאמץ, הגישה ואיכות המשחק שלו היו יוצאי דופן".

מאונט עצמו התייחס לתצוגה האישית: "מצאתי את עצמי ברחבה, דבר שלא עשיתי לאחרונה והצלחתי לעשות היום. הכדור הגיע אליי וכנראה שהייתי צריך לכבוש עוד אחד. עמדנו באתגר וממשיכים למשחק הבא. שמנו על עצמנו את הלחץ וידענו שחייבים ניצחון. כשמסתכלים על האיכות בסגל שלנו, מבינים שאנחנו צריכים לנצח. השבועיים האחרונים היו קשים".

מעבר לפן המקצועי וליכולת של שחקן כזה או אחר, עניין נוסף שצריך להדאיג את צ'לסי הוא שטיאגו סילבה עלול להעניש על ידי הפרמיירליג. הבלם הברזילאי העניק את חולצת המשחק שלו לאחד מעובדי הבנייה באצטדיון קרייבן קוטג' ובכך הפר את ההנחיות החדשות שנכנסו לתוקף בליגה האנגלית בשבוע שעבר, זאת לאחר שמספר לא מבוטל של שחקנים נדבקו בנגיף הקורונה ומשחקים נדחו בשל כך. שחקן אברטון רישארליסון ביצע את אותה הפרה כשה"טופיז" שיחקו במגרשה של פולהאם בחודש נובמבר, אך לא ספג עונש בזמנו.

על אף שמנכ"ל הפרמיירליג ריצ'ארד מאסטרס הדגיש את החשיבות הקריטית של ציות לתקנות החדשות, רוב הקבוצות בכל זאת בחרו לחגוג את השערים כקבוצה ונמנו מריחוק חברתי.

טיאגו סילבה נתפס על חם | Charlotte Wilson/Offside/Offside via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי