שנה שלמה ללא הפסד חוץ ליונייטד, פוגבה סחט מחמאות

פול פוגבה | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

כוכב העבר שידוע כפרשן קשוח שיבח על ההופעה באנפילד, אך ההחמצות הגדולות הובילו לתחושת פספוס. סולשיאר לספורט1: "מאמינים שאנחנו יכולים לשחק עוד יותר טוב"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הצליחה לעלות לפסגת הפרמיירליג בשבוע שעבר לראשונה אחרי 1,221 יום, אבל אתמול (ראשון) השדים האדומים בהחלט רשמו עוד ציון דרך משמעותי. אמנם המשחק באנפילד נגד היריבה המושבעת ליברפול הסתיים ב-0:0 בלבד, חלוקת נקודות שהמרוויחה הגדולה ממנה היא מנצ'סטר סיטי, אבל מנצ'סטר יונייטד בראשות אולה גונאר סולשיאר לא רק שמרה על פער שלוש מהאלופה, אלא השלימה שנה קלנדרית שלמה ללא הפסד חוץ בפרמיירליג.

במחצית הראשונה מנצ'סטר יונייטד כלל לא הצליחה לאיים על שערו של אליסון, אבל נראה שסולשיאר הגיע עם תכנית משחק כדי להוציא את ליברפול קדימה לאט-לאט, ובין אם הייתה זו התכנית או לא – היא בהחלט כמעט השתלמה לו, כי בחצי השני דווקא יונייטד הייתה מסוכנת יותר ולא הייתה רחוקה מלנצח את המפגש לולא יכולת טובה של אליסון בין הקורות.

צפו בתקציר מאנפילד

סולשיאר הגדיר זאת כך: "ליברפול החזיקה יותר בכדור, אבל לנו היו את המצבים הטובים יותר. זו תוצאה טובה מבחינתנו, אבל בתנאי שאת המשחק הבא אנחנו ננצח. פספסנו כאן הזדמנות לאור המצבים שהגענו אליהם, אבל פגשנו קבוצה טובה. אני קצת מאוכזב, אבל אם ננצח במשחק הבא אז זו תוצאה טובה".

המנג'ר גם החמיא לליברפול כשאמר: "אני חושב שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב, אבל גם צריך לכבד את ליברפול שעלתה עם שני קשרים באמצע וארבעה שחקני הגנה ועדיין הגנה ברמה כזו גבוהה. צריך להיות הוגנים ולומר את זה. היה לנו את פול פוגבה בקישור והוא עשה עבודה מדהימה, הוא עזר לנו בהגנה מול אנדי רוברטסון וגם בהתקפה יכול היה לכבוש. משחק מבריק של פול".

סולשיאר גם שוחח עם שליח ספורט1 באנפילד אתמול, ניב דוברת שהצליח לחלץ ממנו גם התייחסות למפגש מול ליברפול כבר ביום ראשון הקרוב במסגרת הגביע: "המשחק הזה נותן לנו את האמונה שאנחנו יכולים לשחק עוד יותר טוב ולצאת עם תוצאה טובה, אבל עוד לפני כן יש לנו משחק נגד פולהאם ואנחנו עם הפנים לשם".

צפו בסולשיאר בריאיון לספורט1

דברים דומים לסולשיאר אמר גם הבלם הארי מגווייר: "כולם מדברים על זה שליברפול משחקת בלי בלמים בגלל הפציעות, אבל למרות זאת היא מגנה בצורה מופלאה ויש לה המון אפשרויות. ליברפול פתחה יותר טוב מאיתנו את המשחק, אבל יצרנו את המצבים שהיינו זקוקים להם ואני בטוח שבפעם הבאה שנהיה ביום כזה גם ננצח. אי אפשר בכלל להשוות את זה לביקור הקודם שלנו באנפילד (0:2 לליברפול), השתפרנו מאז וגם רצינו לנצח וזו קצת אכזבה שלא חזרנו עם שלוש נקודות".

רוי קין, שחקן העבר של הקבוצה שכידוע בתור פרשם קשוח במיוחד שלא עושה חשבון, פרגן גם הוא לשדים האדומים על הופעתם אתמול באנפילד: "מנצ'סטר יונייטד הגיעה לשני המצבים הכי טובים במשחק ואני מאמין שהיא תהיה מאוכזבת מהתיקו הזה. ברונו פרננדס לא היה במשחק טוב ומרקוס ראשפורד לא הופיע, ועדיין יונייטד הגיעה למצבים הכי מסוכנים והבעיה הייתה שהיא לא הצליחה לנצל אותם".

ברונו פרננדס. היו לו משחקים טובים יותר | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי