התפוצצה בסוף: טוטנהאם ניצחה 1:4 את וויקום בדרך לשמינית גמר הגביע

צפו בתקציר: התרנגולים נקלעו לפיגור מפתיע, אך חזרו למשחק משער של בייל (45) ובליץ בסיום של ווינקס (86, שער יפהפה) וצמד של אנדומבלה (87,93), שעלה מהספסל וסיפק מבצע אישי נדיר

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם ניצחה בקלות 0:5 את מארין בסיבוב הקודם של הגביע האנגלי, וקיוותה להמשיך לטייל בגביע עם הגרלה נוחה יחסית בחסות וויקום וונדרס, אך התרנגולים התקשו במשך 86 דקות וגרמו למוריניו להילחץ, להזיע ולהרים מהספסל את כל הכלים מהספסל כדי לסגור סיפור בדקות הסיום.

המיוחד פתח את המשחק עם קיין וסון על הספסל, אך עם גארת בייל, אריק לאמלה, לוקאס מורה, הארי ווינקס וג'וש הארט בהרכב. בדקה ה-25, סאנצ'ס הרחיק בצורה חסרת אחריות כדור רוחב, היישר לאונידינמה, שהעלה את המארחת מתחתית הצ'מפיונשיפ ליתרון 0:1 מפתיע. רגע לפני הירידה להפסקה, לוקאס מורה מצא את גארת' בייל שבעט מהאוויר עם הרבה רגש והשווה את התוצאה ל-1:1.

במחצית השנייה התרנגולים התקשרו להגיע למצבים, ומוריניו העלה מהספסל את קיין, סון ואנדומבלה. המארחת עשתה הכל, אך בדקה ה-86, הגיע השינוי. הארי קיין בעט חזק מזווית קשה ונעצר אצל השוער, אך הריבאונד הגיע להארי ווינקס מחוץ לרחבה, והקשר האחורי, בסיומת נדירה סובב כדור מדהים לפינה הרחוקה והעניק לקבוצתו את היתרון. 1:2. וויקום עוד לא התאוששו ודקה לאחר מכן, סון פרץ מהאגף, מסר לאנדומבלה שהיה פנוי לחלוטין ברחבה. הקשר בעט את הכדור בסיבוב, עם נגיעה אחת לפינה הקרובה ולרשת, 1:3 לטוטנהאם, וזה עדיין לא נגמר, כי בדקה ה-93, הרברג המחליף מסר לאנדומבלה, שהתנער משני מגנים ושלח בעיטה אדירה לפינה הקרובה. שער יפהפה. 1:4 לטוטנהאם שחוגגת בדקות הסיום ומעפילה לשמינית גמר הגביע האנגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי