אדין דז'קו עשוי לשוב לאנגליה, פוצ'טינו לא מוותר על דלה עלי

אדין דז'קו | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images)

רומא שוקלת למכור את החלוץ ואברטון הוזכרה כמועמדת מובילה לצרפו, ווסטהאם צריכה למצוא פתרון כדי לצרף את לינגארד מיונייטד, פ.ס.ז' לא מוותרת על הקשר שלא נמצא בתוכניות של מוריניו בטוטנהאם. ומה עם די מריה?

(גודל טקסט)

רשמי

* קרמונזה מליגת המשנה האיטלקית צירפה בהשאלה את החלוץ הצעיר של מילאן, לורנצו קולומבו.

* דניאל ארזני בן ה-22, יליד איראן שמשחק בנבחרת אוסטרליה, הושאל ממנצ'סטר סיטי לארהוס הדנית.

שמועות

* ג'סי לינגארד בדרך החוצה ממנצ'סטר יונייטד והמועמדת המובילה לצרפו היא ווסטהאם, שמאמנה דייויס מויס מכיר היטב את הקשר, אבל לצורך השלמת העסקה יהיה על "הפטישים" לרכוש או לשחרר את אחד משני המושאלים, קרייג דוסון או סעיד בנראמה, כי לקבוצה אסור לשאול יותר משני שחקנים מקבוצות מקומיות. ככל הנראה שווסטהאם תרכוש את בנראמה מברנטפורד מיידית תמורת 20 מיליון ליש"ט וכך תיסלל דרכו של לינגארד ללונדונים.

* אחד המעברים הגדולים והמפתיעים של חלון צפוי להפוך ביממה הקרובה לרשמי, כאשר כוכב אטאלנטה פאפו גומס יצא לספרד ויחתום בסביליה. הארגנטינאי בן ה-32 נקלע לאחרונה לסכסוך עם אנשי הקבוצה ויימכר תמורת כ-5.5 מיליון יורו לפני בונוסים.

אלחנדרו גומס | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

* בצרפת טוענים כי טוטנהאם, יובנטוס ואינטר יצרו קשר עם אנחל די מריה במטרה לשכנע אותו להצטרף אליהן. פריז סן ז'רמן עדיין נחשבת לאופציה המועדפת על הארגנטינאי שמסיים חוזה בקיץ, ורוצה לסיים את הקריירה האירופית שלו בעיר האורות. יחד עם זאת, די מריה סירב להצעה שפ.ס.ז' הגישה לו בחודש שעבר כיוון שאינו מרוצה מתנאי השכר בה.

* יממה לאחר שהחלו פרסומים על כך שרומא שוקלת למכור את אדין דז'קו בעקבות הסכסוך שלו עם המאמן פאולו פונסקה, נטען כי אברטון של קרלו אנצ'לוטי מועמדת מובילה לצרפו וגם ווסטהאם בתמונה. הבוסני שיחק חמש שנים במנצ'סטר סיטי ועזב את אנגליה לטובת רומא ב-2015.

* מאוריסיו פוצ'טינו לא מוותר על דלה עלי מטוטנהאם, אותו אימן עד לא מזמן, וב"האתלטיק" פורסם שכבר שלוש הצעות של פריז סן ז'רמן נדחו, אך המנג'ר החדש של אלופת צרפת דוחף איחוד מחודש עם הקשר.

דלה עלי | Charlotte Wilson/Offside/Offside via Getty Images

* המגן הצרפתי שמשחק בנבחרת מרוקו, קווין מלקוי, יעזוב את נאפולי ויעבור לפיורנטינה בהשאלה עד תום העונה.

* בעקבות הגעת וויליאן ז'וזה מריאל סוסיאדד לוולבס, פורסם שהזאבים, שרק החזירו את פטריק קוטרונה מהשאלה, עשויים שוב להשאיל את האיטלקי ונטען כי אודינזה פנתה. עם זאת, מספר שעות לאחר מכן המנג'ר נונו אספריטו סנטו דחה את הדיווח והבהיר כי החלוץ יישאר.

* על פי דיווח בבוסניה, הקשר נמניה ניקוליץ' (33), אקס הפועל תל אביב והפועל רעננה שעזב את טוזלה בשבוע שעבר, עובר לסרביה ומצטרף לכוכב האדום בלגרד, המדורגת שנייה בטבלה.

נמניה ניקוליץ'
ניקוליץ' בתקופתו ברעננה. עובר לסרביה | דני מרון

* חלוץ צסק"א מוסקבה, אדולפו גאיץ' בן ה-21, צפוי להיות מושאל לבנבנטו האיטלקית עד תום העונה. הארגנטינאי עורר עניין במספר קבוצות באירופה, ביניהן שפילד יונייטד, אוניון ברלין וגנואה, כמו גם בבוקה ג'וניורס ממולדתו.

* המגן הימני ג'רמי פרימפונג, אחד מכוכבי סלטיק העונה, קיבל אישור לעזוב ולא נמצא בסקוטלנד על פי מאמנו, ניל לנון. ככל הנראה הוא יעבור לבאייר לברקוזן.

* המגן הגנאי עבדול באבא רחמן, שהגיע בקיץ 2015 לצ'לסי בתור הבטחה גדולה ולא הצליח להשתלב, בילה בהשאלות מדי שנה ובחצי השנה האחרונה שייך לצ'לסי וממעט לשחק אפילו בקבוצת המילואים, יושאל לפאוק סלוניקי.

באבא רחמן | Joan Valls/Urbanandsport /NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי