הזוי: ליברפול נותרה ללא בלמים, קלופ במרוץ נגד השעון להתחזק

ג'ואל מאטיפ | Marc Atkins/Getty Images

בין קצת נחת לכאב ראש נוסף. האלופה סוף סוף כבשה לראשונה ב-2021 ב-1:3 המצוין על טוטנהאם, אך ה'נאחס' במרכז ההגנה נמשך כשמאטיפ סובל מפציעה שהוגדרה על ידי המאמן כרצינית. וגם: הנתון האדיר של אלכסנדר-ארנולד

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

כמה נחת, ככה כאב ראש. ליברפול עברה תקופה מסויטת בשבועות האחרונים, תקופה אליה היא ממש לא רגילה בשנים האחרונות, בטח לא בעידן יורגן קלופ. אלופת אנגליה לא ניצחה חמישה משחקים רצופים בליגה, לא כבשה בארבעת האחרונים והודחה מהגביע עוד לפני שמינית הגמר מול מנצ'סטר יונייטד. אתמול (חמישע), המשבר הסתיים עם 1:3 נפלא על טוטנהאם. אבל הניצחון הביא איתו גם צרות נוספות.

צפו בתקציר: 1:3 נהדר לליברפול על טוטנהאם

ג'ואל מאטיפ הצטרף לרשימת הבלמים הפצועים, כאשר נאלץ להתחלף במחצית בעקבות פציעה ברצועות הקרסול, אותה המאמן קלופ הגדיר כ"בעיה גדולה" לקבוצה שלו והודה שזה "נראה רציני". כידוע, וירג'יל ואן דייק וג'ו גומז נפצעו בתחילת העונה בצורה קשה וככל הנראה לא יחזרו לשחק ב-2020/21, וה'נאחס' של בלמי ליברפול ממשיך עם מאטיפ עכשיו.

בעצם, לליברפול נותרו שני בלמים טבעיים בסגל – ריס וויליאמס בן ה-19 ונתניאל פיליפס בן ה-23. פאביניו, שהוסט לעמדת הבלמים בעקבות המצוקה, ייאלץ, כך מסתמן, לשחק עד סוף העונה במרכז ההגנה, על אף שגם הוא פצוע והחמיץ את המשחק אמש בעקבות בעיית שרירים קלה. גם ג'ורדן הנדרסון הקפטן, שאתמול שוב תופקד כבלם, ישחק בינתיים עם פאביניו והשניים יהוו צמד מאולתר שינסה לעזור לליברפול לשמור על תואר האליפות.

חלון ההעברות נסגר ביום שני, וליברפול תנסה במרוץ נגד השעון להתחזק בבלם, אחרת היא עלולה למצוא את עצמה בבעיית ענק עד לסיום העונה. קלופ התייחס לרכש אפשרי: "אנחנו חושבים על הכל. אני לא בררן, אבל אנחנו צריכים למצוא את השחקן הנכון. יש לנו עוד שחקנים, אבל מה שקורה לנו בהגנה זה מדהים", הודה המאמן הגרמני.

יורגן קלופ | Marc Atkins/Getty Images

ומה עם הצד החיובי של הניצחון אתמול? הקבוצה סוף סוף רשמה שערים ראשונים ב-2021 והשיגה ניצחון ראשון בשנה הקלנדרית החדשה. כרגע, ליברפול במקום הרביעי בטבלה, שלוש נקודות מיונייטד השנייה וארבע ממנצ'סטר סיטי שבפסגה, לה משחק חסר. ביום ראשון מצפה מפגש קשה מול ווסטהאם החמישית (החל מ-18:20, שידור ישיר בספורט2), משחק אליו יעשו הכל כדי להכשיר את פאביניו.

טרנט אלכסנדר-ארנולד, שעובר עונה לא פשוטה עד כה, סיפק שער ובישול. מתחילת העונה שעברה, למגן הימני חמישה שערים ו-16 בישולים בפרמיירליג בלבד – והוא מעורב בשערים יותר מכל מגן אחר בתקופה הזו. אתמול הוא העניק לאחר המשחק ראיון לניב דברת, שליח ספורט1 לאנגליה.

"אני מרוצה מאוד", אמר אלכסנדר-ארנולד. "שלוש נקודות זה מה שרצינו וחיכינו להן בזמן האחרון. טוב לחזור ולהפגין את היכולת הזו. שיחקנו טוב מאוד כקבוצה והענשנו אותם. אנחנו בכיוון הנכון שוב וצריכים להמשיך כה. הטבלה? אנחנו איפה שקיווינו להיות, בצמרת. לשם אנחנו שייכים. אנחנו חייבים לשמור על יציבות ולהמשיך לנצח, בתקווה שההופעה הזו תיקח אותנו למקום הזה".

צפו בראיון של אלכסנדר-ארנולד לספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי