מכה לטוטנהאם: קיין ייעדר מספר שבועות, מוריניו זעם על טיאגו

טיאגו אלקנטרה מכשיל את הארי קיין | Marc Atkins/Getty Images

החלוץ נפצע בהפסד 3:1 לליברפול, מאמן התרנגולים כעס על קשר האדומים שגלש לעברו אותו: "תיקול רע". בנוסף, ביקר גם את השחקנים שלו. וגם: הנתון ההיסטורי של 'המיוחד' מול ליברפול

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

עד לא מזמן טוטנהאם חלמה על אליפות היסטורית, אך אחרי שאתמול (חמישי) הפסידה 3:1 לליברפול, זה נראה כמו חלום רחוק מאוד. דברים קרו מעולם, אך התרנגולים פשוט לא מספיק יציבים ונראה שגם לא מספיק טובים בכדי ללכת עד הסוף, דבר שהמועדון לא עשה מעולם בעידן הפרמיירליג.

צפו בתקציר: טוטנהאם הפסידה 3:1 לליברפול

לעת עתה, טוטנהאם נמצאת במקום השישי בטבלת הליגה עם 33 נקודות – מרחק של שמונה נק' ממנצ'סטר סיטי שבפסגה. אם לא די בהפסד, התרנגולים ספגו מכה קשה כאשר איבדו את הכוכב הכי גדול של הקבוצה, הארי קיין, שנאלץ להתחלף במחצית המשחק.

קפטן נבחרת אנגליה נפצע בשתי הקרסוליים, כך סיפר ז'וזה מוריניו, והוא ייעדר מספר שבועות. המאמן הרחיב על פציעת החלוץ וכעס על טיאגו אלקנטרה מליברפול: "הוא נפצע בשתי הקרסוליים. הפציעה הראשונה הייתה מתיקול רע של טיאגו, ואחר כך הפציעה השנייה הייתה רעה יותר. אני לא יודע כמה זמן הוא ייעדר, כמה שבועות".

"יש שחקנים שאתה לא יכול להחליף", אמר מוריניו. "הארי תמיד רוצה לשחק והוא לא יוצא מהמגרש כשהקבוצה שלו מפסידה. אם הוא יצא זה אומר שזו לא סתם פציעה. נצטרך לחכות ולראות. היינו צריכים לשנות את סגנון המשחק אחרי שהיו יצא".

ז'וזה מוריניו | Marc Atkins/Getty Images

מוריניו התראיין בסיום גם לשליח ספורט1 לאנגליה, ניב דברת, וניתח את המשחק עצמו: "היכולת מושפעת מטעויות אישיות ואתה יכול לקבל תמונה שונה של המציאות בגלל אותן שגיאות ובגלל התוצאה. אני חושב שהקבוצה שיחקה טוב בלא מעט דקות. במיוחד במחצית הראשונה, שיחקנו טוב מאוד, אבל כשעושים טעויות כמו שעשינו בהגנה, לרוב אתה נענש נגד קבוצות כמו ליברפול".

אגב, מוריניו היה כה מתוסכל בסיום מסיבה נוספת ולא רק מההפסד ופציעת קיין. זה היה ההפסד הרביעי ברציפות שלו לליברפול (שלושה כשהוא מאמן טוטנהאם, פעם אחת כשהוא מאמן מנצ'סטר יונייטד). במהלך כל הקריירה שלו, מוריניו מעולם לא הפסיד ארבע פעמים ברציפות לאותה יריבה, ויורגן קלופ שוב גבר עליו.

צפו במוריניו בראיון לספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי