שיא שלילי למוריניו, בייל חטף: "נראה שהוא מרוצה על הספסל"

לראשונה בקריירה, הפורטוגלי רשם שלושה הפסדי חוץ נגד אותה היריבה, כשהספרס נכנעו 1:0 לברייטון. "אם אלה החיים ללא קיין אז אפשר להגיד שלום לחלום להגיע לליגת האלופות", ביקרו בממלכה. הוולשי לא נותר נקי

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם של ז'וזה מוריניו רצתה להתאושש מההפסד הביתי 3:1 לליברפול, אלא שבדיוק כמו שקרה לאחר ההפסד הקודם לאלופה – היא רשמה הפסד שני ברציפות, הפעם 1:0 לברייטון אתמול (ראשון) ופספסה הזדמנות להעפיל למקום החמישי. התרנגולים נכנעו לקבוצה שלא ניצחה 225 ימים בביתה עד למשחק אתמול. אין ספק שהיעדרותו של קיין הייתה מכרעת. הספרס ניצחו רק שלושה מ-13 משחקים בהם קיין לא שיחק, אך קבוצה עם שאיפות חייבת לדעת להתמודד גם ללא הקפטן. בכלל, טוטנהאם נכנעה בארבעה משמונת משחקי הליגה האחרונים, אותו מספר הפסדים כמו ב-28 שקדמו להם.

מוריניו אמר דברים די מוזרים לאחר המשחק: "לא התחלנו טוב, יכלנו לספוג מיד. במחצית הראשונה הרגשתי שהקבוצה כנראה עצובה מדי ממה שקרה ומספיגת השער. היינו חסרי אנרגיה. ב-25-30 הדקות האחרונות הם נתנו הכל אבל כמובן שעם מגבלות מסוימות, לא הצלחנו להבקיע. התגובה שלנו אחרי ההפסד לא הייתה פנומנלית. אני לא אוהב לדבר בשם השחקנים אבל הם ההיעדרות של הארי קיין ניכרת יותר מדי. זה לא קשור להם, אמרתי להם שאין מחליף לקיין. במחצית הראשונה ניסינו לאתר את סון, תוכנית שעבדה לנו העונה לא פעם, גם קרלוס ויניסיוס תרם לנו".

בהמשך שיבח את שחקניו: "הם ניסו ונתנו הכל, הראו רוח נהדרת במחצית השנייה למרות העייפות וסבלו למען הקבוצה, אז אין לי שום דבר שלילי לומר עליהם. אני עוזב את המשחק עם תחושה טובה כי הם ניסו הכל. לא יכולנו להבקיע. היריבה הוסיפה שחקנים מאחור והגנה עם כל מה שיש לה".

מוריניו רשם שיא שלילי כשהפסיד בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים שלו בברייטון – פעם ראשונה בקריירה בה הוא מפסיד שלושה משחקי חוץ נגד אותה היריבה. זה לא קרה לו אפילו לא נגד ברצלונה כשאימן את ריאל מדריד למשל. מעבר לכך זו הייתה הפעם ה-11 שקבוצה של מוריניו בעטה פעם אחת בלבד לשער במחצית הראשונה.

גארת' בייל קיבל הזדמנות בהרכב בפעם השנייה בלבד במשחק ליגה, אך הוא נראה חסר השראה והוחלף כעבור שעה. הוולשי ספג ביקורות מהפרשנים בממלכה. גראם סונס אמר: "זה נראה כאילו הוא שמח לשבת על הספסל. הוא צריך להיות בשנות השיא שלו וחייב להראות משהו כדי שמוריניו יישתף אותו יותר אך הוא לא עושה את זה. הוא צריך לתת אמירה קולנית ולומר בפומבי על כך שהוא כועס שהוא לא משחק".

"הספרס היו חסרי רעיונות ואמונה ללא הקמע קיין. לעתים נדירות היא איימה על יריבה מהמקום ה-17", תקפו ב-"BBC". "מוריניו נקלע לשבוע אומלל מאוד. אם אלה החיים ללא קיין, טוטנהאם יכולה להגיד להתראות לשאיפותיה לסיים במקום המוליך לליגת האלופות. הספרס היו פאתטיים וחלשים מאוד, באותה המידה", נכתב ב"דיילי מייל".

סון. החיים קשים בלי קיין | Matthew Ashton – AMA/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי