טוכל הסביר מדוע אלונסו פתח: "זה לא שאנחנו לא מרוצים מצ'ילוול"

הגרמני השיג ניצחון בכורה בצ'לסי, המגן הספרדי השלים 90 דקות אחרי ארבעה חודשים בהם כלל לא שיחק, הבקיע וסחט מחמאות. וגם: זייך יחזור נגד טוטנהאם בחמישי והאם גילמור בדרך לחצי שנת השאלה?

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

תומאס טוכל עדיין לא השלים שבוע בתפקיד המאמן החדש של צ'לסי, אבל ניצחון בכורה הוא השיג אתמול (ראשון) במשחקו השני על הקווים בסטמפוורד ברידג'. אחרי 0:0 נגד וולבס ביום רביעי, הגיע ה-0:2 על ברנלי והבלוז שבו למסלול הניצחונות – בעיקר בזכות שניים שמיעטו לשחק תחת פרנק למפארד, ססאר אספיליקווטה ומרקוס אלונסו.

טוכל בשני משחקיו הראשונים בצ'לסי שיחק במערך 3-4-3 שיכול להשתנות ל-3-5-2 ולהיפך ואחת ההחלטות הראשונות שהוא קיבל הייתה להשיב להרכב את ססאר אספיליקווטה, קפטן הקבוצה בשנים האחרונות שתחת למפארד מיעט לשחק ובעיקר הווה גיבוי לריס ג'יימס בצד ימין. אתמול הקפטן שוב הציג משחק מצוין וגם התכבד בשער היתרון – שערו הראשון בליגה אחרי יותר משנה, מאז שכבש נגד ארסנל בדרבי.

מי שהיה מפתיע עוד יותר לראותו בהרכב וברשימת הכובשים הוא המגן השמאלי מרקוס אלונסו, שהדקות האחרונות שהוא זכה להן העונה היו לפני ארבעה חודשים. בניגוד ללמפארד שדי "מחק" את הספרדי, טוכל השיב אותו להרכב ולעמדה הכל כך אהובה עליו כשחקן קו בצד שמאל והמגן השיב לו עם השער השני במשחק.

שחקני צ'לסי חוגגים עם אספיליקווטה | Justin Tallis/PA Images via Getty Images

טוכל שיבח את שחקניו ואמר לאחר המשחק: "זו הייתה הופעה מושלמת מבחינתי, בהגנה ובהתקפה. פגשנו קבוצה עיקשת ואלו משחקים שאתה צריך להיות בהם מאוד חזק מבחינה פיזית ולנצח כמה שיותר קרבות באוויר. השחקנים נלחמו על כל כדור וכולם עשו את שלהם".

על חזרת מרקוס אלונסו להרכב והאם הדבר יפגע בבן צ'ילוול, הרכש מלסטר, הבהיר המאמן: "כנראה הייתה סיבה שבזכותה אלונסו שיחק ואתם ראיתם בעצמכם. זה לא אומר שאנחנו לא מרוצים מצ'ילי, זה ממש לא המצב, אלא שהיינו זקוקים לשחקן גדול יותר כדי להתמודד עם הקרנות של ברנלי ואני יודע עד כמה מרקוס אוהב לשחק בעמדה הזו בשמאל. אנחנו מאוד מרוצים ממנו והעובדה שהוא גם הבקיע זו דרך נהדרת לסיים את המשחק. אם הייתי יודע שאנצח 20 משחקים ברצף אם לא אשנה את ההרכב, לא הייתי משנה – אבל כמובן שזה לא המצב".

תומאס טוכל עם מרקוס אלונסו | Justin Tallis/PA Images via Getty Images

ביום חמישי יפגוש טוכל את טוטנהאם וז'וזה מוריניו שאתמול רשמו הפסד מביך לברייטון וטוכל הבהיר שחכים זייך צפוי לשוב לסגל לקראת המשחק: "הצוות הרפואי המליץ לנו להעניק מנוחה לזייך, בכל מקרה לא לשתף אותו יותר מ-30 דקות כי הוא היה תחת עומס גדול בשבועות האחרונים הצענו לו לנוח ואפילו לא לשבת על הספסל והוא אמר שזה בסדר, כך נוכל לחזור להשתמש בו במשחק הבא".

בכל הנוגע לחלון ההעברות שמסתיים היום, שחקנים חדשים לא אמורים להצטרף לקבוצה, אבל נראה כי טוכל ישחרר שניים או שלושה להשאלה. על פי הדיווחים הבוקר בממלכה, הקשר הצעיר בילי גילמור, שנחשב להבטחה גדולה, עשוי לעבור לסאות'המפטון לחצי העונה הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי