חוזרת לצמרת: 0:1 לצ'לסי אצל טוטנהאם בדרבי

מרקוס אלונסו, ג'ורג'יניו | Chris Lee - Chelsea FC/Chelsea FC via Getty Images

הבלוז שלטו ללא עוררין אצל התרנגולים והשיגו ניצחון שני ברצף בליגה, אשר קירב אותם משמעותית ל"טופ-4". פנדל מדויק של ג'ורג'יניו הכריע (24) את המשחק הראשון של טוכל נגד מוריניו. טיאגו סילבה נפצע

קבוצות: צ'לסי טוטנהאם
(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגה האנגלית ננעל הערב (חמישי) עם דרבי מסקרן של העיר לונדון, כאשר צ'לסי רשמה 0:1 קטן אבל מרשים אצל טוטנהאם ובכך תומאס טוכל ניצח את ז'וזה מוריניו וצלח את המבחן הראשון שלו על הקווים של הבלוז, אשר התקרבו שוב לרביעייה הראשונה.

צפו בתקציר: טוכל מטפס לצמרת

המנג'ר הגרמני, אשר מונה רק בשבוע שעבר במקומו של פרנק למפארד, רשם במחזור שעבר ניצחון ראשון בקבוצתו החדשה עם 0:2 נגד ברנלי והיום זה כבר נראה הרבה יותר משכנע. מרקוס אלונסו נותר בהרכב של טוכל אחרי שהציג משחק נהדר בתחילת השבוע, טימו ורנר המושמץ תופקד בחוד לצד מייסון מאונט וקאלו הדסון אודוי. קאי האברץ נפצע במהלך האימונים האחרונים ונותר מחוץ לסגל.

מן העבר השני, התרנגולים הגיעו למשחק בתחילתו של משבר. אחרי הפסד 0:1 מאכזב נגד ברייטון מהתחתית, הקבוצה של מוריניו נוצחה הערב בפעם השלישית ברצף וכעת גם המקום בליגת האלופות בסיום העונה כבר לא נראה מובטח.

שחקני צ'לסי חוגגים | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

הרגע המכריע במשחק הגיע בדקה ה-24 כאשר פריצה של ורנר הסתיימה בהכשלה של אריק דייר על החלוץ ופנדל מדויק של ג'ורג'יניו. טוטנהאם הגיעה למספר מצבים שהיו יכולים להחזיר אותה למשחק, אך לא באמת הייתה פקטור לניצחון.

הרכבים

טוטנהאם: הוגו לוריס, סרג' אורייה, אריק דייר, טובי אלדרווירלד, בן דייויס, פייר-אמיל הויביירג, טנגי אנדומבלה (לוקאס מורה, 69), מוסא סיקוקו, סטיבן ברחוויין (אריק לאמלה, 69), יונג מין סון, קרלוס ויניסיוס.

צ'לסי: אדוארד מנדי, ססאר אספיליקווטה, טיאגו סילבה (אנדראס כריסטנסן, 36), אנטוניו רודיגר, ריס ג'יימס, מרקוס אלונסו, ג'ורג'יניו, מאתיה קובאצ'יץ' (אנגולו קאנטה, 74), מייסון מאונט, קאלום הדסון-אודוי, טימו ורנר.

טוכל מול מוריניו. קרב מאמנים מסקרן בלונדון | Neil Hall/PA Images via Getty Images

מהלך המשחק

דקה 1, איום ראשון במשחק: ורנר כמעט כבש את אחד השערים הכי מהירים העונה באנגליה כאשר נגח לרשת העליונה של לוריס כעשר שניות מהפתיחה.

דקה 6, בעיטה ראשונה של טוטנהאם: התרנגולים התקשו להחזיק בכדור בדקות הפתיחה, סון ניסה להפתיע את מנדי ממרחק ושחרר בעיטה חלשה.

דקה 24, 0:1 לצ'לסי! ורנר חדר לרחבה לטוטנהאם והוכשל על ידי דייר, ג'ורג'יניו ניגש לנקודה הלבנה והכניע את לוריס ללא בעיות.

הכשלה ברורה של דייר על ורנר | CLIVE ROSE/POOL/AFP via Getty Images
כדור עונשין מדויק של האיטלקי | CLIVE ROSE/POOL/AFP via Getty Images
צ'לסי ביתרון בדרבי | Neil Hall – Pool/Getty Images

דקה 36, חילוף מוקדם: טיאגו סילבה הוותיק נפצע ונאלץ לפנות את מקומו, כריסטנסן הדני נכנס במקומו לכר הדשא.

הברזילאי סיים את המשחק מוקדם מהצפוי | Neil Hall/PA Images via Getty Images

דקה 42, כמעט שוויון במשחק: דווקא לאחר דקות רבות בהן טוטנהאם לא הצליחה להחזיק בכדור, נגיחה של המגן אורייה כמעט ומצאה את הרשת של לוריס, אך הכדור חמק ליד העמוד.

אורייה לא מאמין | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

מחצית שנייה

דקה 54, איום ראשון במחצית השנייה: הדסון-אודוי כמעט הכפיל את היתרון עם כדור שטוח מ-20 מטרים, הכדור שרק ליד העמוד של לוריס.

דקה 68, צ'לסי מתקרבת לשער: קובאצ'יץ' פרץ לרחבה של לוריס במהירות אדירה וניסה למצוא את הרשת מ-14 מטרים, הכדור שלו פספס את המסגרות בסנטימטרים.

קובאצ'יץ'. הקרואטי כמעט הכפיל | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

דקה 79, הצלה של מנדי! טוטנהאם כמעט חזרה למשחק אחרי בעיטה מסוכנת של לאמלה המחליף לעבר הפינה של מנדי, השוער הסנגלי מתח את הגוף והציל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי