מוריניו התעצבן: "למה בייל לא נכנס? את לא ראויה לתשובה"

"המיוחד" הותיר את הכוכב על הספסל בהפסד טוטנהאם 1:0 לצ'לסי ונזף במראיינת. התרנגולים נראו אובדי עצות ללא הארי קיין ("מקווה שהוא יחזור בשבוע הבא"), רשמו הפסד שלישי ברציפות והתרחקו מהצמרת

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם אובדת עצות. ז'וזה מוריניו וחניכיו רשמו אמש (חמישי) הפסד ליגה שלישי ברציפות (לראשונה מאז 2012), הפעם 1:0 כואב בדרבי מול צ'לסי מפנדל מדויק של ג'ורג'יניו (24) והתרחקו מאוד מהרביעייה הראשונה. התרנגולים נראו רע מאוד, מיעטו לאיים על השער של האורחת ולא הצליחו למלא את החלל הגדול שהותיר הארי קיין הפצוע (טוטנהאם הפסידה בארבעה מחמשת משחקי הליגה האחרונים שלו בלעדיו).

ביום ראשון הקרוב טוטנהאם תוכל להתאושש כשתארח את ווסט ברומיץ' החלשה (החל מ-13:50, שידור ישיר בספורט2), אך לאחר מכן צפויים לה שלושה משחקי חוץ קריטיים: מול אברטון בגביע האנגלי, מול מנצ'סטר סיטי בליגה ומול וולפסברגר בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית.

צפו בתקציר המשחק

עד כמה חלשה טוטנהאם הייתה אתמול? היא בעיטה שבע פעמים בלבד לשער של אדוארד מנדי (לעומת 18 איומים של צ'לסי), אך ארבעה מהניסיונות של חניכיו של מוריניו נרשמו אחרי הדקה ה-85, כשהתרנגולים הבינו שכבר אין להם יותר מידי להפסיד וזה הזמן להמר ולצאת להשיג נקודה.

טוטנהאם החזיקה בכדור ב-42% מהזמנו וקיוותה כהרגלה לצאת להתקפות מעבר מסכנות, אלא שבהיעדרו של קיין לא היה מי שימסור את הכדור החכם ויעמיד את יונג מין סון וקרלוס ויניסיוס בעמדות הבקעה ומוריניו רשם היסטוריה שלילית נוספת: לראשונה בקריירה הארוכה שלו, במהלכה קיים 327 משחקי בית בליגה האנגלית, "המיוחד" הפסד שני משחקי בית רצופים.

בסיום, מוריניו נשאל מדוע לא שיתף את גארת' בייל והגיב בזעם: "זו שאלה טובה, אבל את לא ראויה לתשובה", נזף במראיינת והתייחס למשחק עצמו: "התקשינו במחצית הראשונה, אבל הדברים השתנו במחצית השנייה. חסרים לנו כמה שחקנים חשובים מאוד, אבל הרוח של שחקנים הייתה טובה. אנחנו לא בכושר טוב, אך אני יוצא עם תחושה חיובית בגלל הדרך בה סיימנו את המשחק. אני מקווה שקיין יחזור בשבוע הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי