היום בו דידייה דרוגבה רצה "להרוג" את טל בן חיים

טל בן חיים, דידייה דרוגבה | (Photo by Darren Walsh/Chelsea FC Via Getty Images)

שחקן צ'לסי לשעבר נזכר בסיפור משעשע מאחד האימונים, בו הבלם הישראלי הרגיז את החלוץ בתיקול עוצמתי: "ז'וזה אמר לו 'אני צריך אותו למשחק הקרוב, תהרוג אותו בשבוע הבא'"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

טוטנהאם רשמה אמש (חמישי) את הפסדה השלישי ברציפות בפרמיירליג כאשר נכנעה 1:0 לצ'לסי, ואחד משחקניו לשעבר של ז'וזה מוריניו טען כי הבעיה של הספרס נעוצה בחוסר התחרותיות באימונים, כזו שהפורטוגלי ידע להביא לידי ביטוי בתקופתו בצ'לסי. סטיב סידוול, ששיחק בבלוז בקדנציה הראשונה של "המיוחד", נזכר בסיפור משעשע שממחיש את ההבדל הנ"ל ודווקא טל בן חיים הוא זה שמככב בו.

"צ'לסי הייתה סולידית בהגנה, אבל היו לה מנהיגים כמו פרנק למפארד, מייקל אסיין, דידייה דרוגבה ומיכאל באלאק", סיפר סידוול, "שחקנים היו מרסקים אחד את השני באימונים. יום אחד טל בן חיים תיקל בחריפות את דרוגבה, שישר קם ואמר 'אני רוצה להרוג אותו'. ז'וזה אמר לו 'אני צריך אותו במשחק בשבת, אתה יכול להרוג אותו בשבוע הבא'. ז'וזה הוא מאמן שאוהב הגנה. הוא נהנה לראות את זה מאיתנו אז והוא לא משיג את זה היום בספרס".

כזכור, טל בן חיים היה חלק מהסגל של צ'לסי בעונת 2007/08, שבמהלכה מוריניו עזב את המועדון ומי שהחליף אותו היה אברם גרנט, אשר הוביל את הקבוצה לגמר ליגת האלופות.

ז'וזה מוריניו | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי