לפני קרב הענקיות: יורגן קלופ הכעיס את פפ גווארדיולה

פפ גווארדיולה ויורגן קלופ
פפ גווארדיולה ויורגן קלופ | Gettyimages

האווירה מתחממת לקראת המפגש בין ליברפול למנצ'סטר סיטי (ראשון, 18:15 בספורט2). הגרמני טען שהיריבה נהנתה "מפגרה של שבועיים", הספרדי השיב: "לא ציפיתי, חשבתי שהוא לא מאמן מהסוג הזה. אולי טעיתי"

(גודל טקסט)

בעוד יומיים (ראשון) ייערך קרב ענקיות בין ליברפול למנצ'סטר סיטי במסגרת המחזור ה-23 בפרמיירליג ומאמני הקבוצות, יורגן קלופ ופפ גווארדיולה, החלו לחמם את האווירה כבר במסיבות העיתונאים. בעת שהתייחס לעייפות המצטברת של שחקניו, מנג'ר האלופה סיפק אמירה שהכעיסה את יריבו על הקווים, שדאג להבהיר את דעתו על כך כשהגיע תורו להתייצב מול המיקרופונים.

ליברפול מגיעה למשחקי אחרי הפסד ביתי מפתיע 1:0 לברייטון, וקלופ ניסה להסביר את הירידה ביכולת של קבוצתו בתקופה האחרונה כשאמר: "אנחנו צריכים לנצל כל דקה לאימונים ולהתאוששות. לנו לא הייתה פגרה. לסיטי הייתה פגרה של שבועיים בגלל בעיות קורונה. זו שנה קשה ואולי אצל חלק מהקבוצות זה מתבטא פחות, אבל לנו זה קשה".

גווארדיולה, שערך את מסיבת העיתונאים שלו זמן קצר לאחר מכן, השיב לטענות של הגרמני בציניות: "הוא עשה טעות. היינו חודשיים או שלושה בפגרה? לא, ארבעה חודשים. זו הסיבה שאנחנו בכושר שיא כרגע", אמר הקטלאני, שהתכולים שלו מחזיקים ברצף של 13 ניצחונות בכל המסגרות.

פפ לא אהב את ההערה של קלופ | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

פפ המשיך והוסיף שכאשר קבוצתו חזרה לפעילות מ"פגרת הקורונה" הקצרה שהייתה לה, עמד לרשותו סגל קצר מאוד: "יורגן צריך להסתכל שוב על לוח השנה. הייתה לנו קורונה ושיחקנו עם 14 שחקנים נגד צ'לסי. כשאני אראה את יורגן ביום ראשון, אגיד לו – 'כמה שבועות היינו בפגרה?'. אני מופתע, לא חשבתי שיורגן הוא מאמן מהסוג הזה, כמו האחרים שבדרך כלל אומרים דברים כאלה. לא ציפיתי להערה כזאת".

גווארדיולה גם הדגיש שמנצ'סטר סיטי התמודדה עם לוח משחקים צפוף יותר, כיוון שהעונה שלה התחילה מאוחר יותר בעקבות הגעתה לשלבים המאוחרים בליגת האלופות בעונה שעברה: "כמובן שיורגן שכח את זה. הוא יודע שזה לא נכון, אף אחד בפרמיירליג לא קיבל שבועיים חופש. חלק מהמאמנים אומרים דברים כאלה בכוונה, אבל לא ציפיתי שהוא יעשה את זה. חשבתי שהוא לא בחור כזה, אבל אם הוא עשה זאת – אוקיי, יכול להיות שטעיתי".

האווירה מתחממת. יורגן קלופ | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images
עוד באותו נושא: יורגן קלופ, פפ גווארדיולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי