מויס עקץ לפני משחק הגביע: "הזמן שסולשיאר קיבל עזר לו מאוד"

לקראת המפגש בין מנצ'סטר יונייטד לווסטהאם (שלישי, 21:25 בספורט2), המנג'ר שירש את סר אלכס פרגוסון ופוטר ב-2014 כעבור עשרה חודשים טען: "מתחילה להיבנות שם קבוצה מרגשת". פוגבה ייעדר מספר שבועות

(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי ייצאו לדרך מחר ויימשכו ועד יום חמישי, ואחד המפגשים היותר מרתקים שיתקיימו יפגיש באולד טראפורד בין מנצ'סטר יונייטד לווסטהאם – או אם תרצו, בין אולה גונאר סולשיאר לבין דייויס מויס (שלישי, החל מ-21:25 בספורט2).

מנצ'סטר יונייטד ספגה בשבת עמוק בתוספת הזמן וסיימה רק ב-3:3 נגד אברטון, מעידה שהגיעה ארבעה ימים בלבד לאחר ה-0:9 על סאות'המפטון ואפשרה למנצ'סטר סיטי להגדיל את הפער בפסגה לחמש נקודות וזאת עוד לפני שהיא השלימה את המשחק החסר שלה. מחר היא תנסה לשוב למסלול הניצחונות נגד ווסטהאם, שאמנם מעדה גם היא בשבת כשהציגה משחק חלש ב-0:0 נגד פולהאם, אך בסל הכל נמצאת במומנטום מצוין והיא כבר במקום השישי בפרמיירליג ובמרחק של שש נקודות בלבד מיונייטד שבמקום השני.

דויד דה חאה, שטעות קשה שלו אפשרה לאברטון לחזור למשחק, צפוי לרדת לספסל כמו במשחקי הגביע הקודמים ולפנות מקום לדין הנדרסון וגם הקפטן הארי מגווייר לא אמור לפתוח. לכן, צפויים מספר שינויים בנוסף, כשגם אלכס טלס, דוני ואן דה בייק, פרד ואנתוני מרסיאל ישובו להרכב. פול פוגבה, שנפצע בסוף השבוע ייעדר מהסגל בשבועות הבאים וגם אריק באיי לא ישוב לפני סוף השבוע במקרה הטוב.

פול פוגבה | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

סולשיאר רמז היום במסיבת העיתונאים שמייסון גרינווד צפוי להמשיך לקבל קרדיט בזמן הקרוב: "נכון שכבשנו תשעה שערים נגד סאות'המפטון, אבל אם תסתכלו על מייסון מקרוב אתם תראו שהוא הציג יכולת ברמה הכי גבוהה שיש. גם נגד אברטון הוא היה הטוב ביותר על המגרש ולא זכה להבקיע. אנחנו במשחקי הבית האחרונים גם מוצאים את הדרך ליצור מצבים ולהבקיע, כך שאני שמח שאנחנו נארח את המשחק הקרוב ולא נצטרך לנסוע. אנחנו מכוונים לזכייה בכל התארים ורוצים לנצח בכל משחק שאנחנו מתייצבים אליו".

מן העבר השני, מויס ניצל את מסיבת העיתונאים לקראת מפגש הגביע כדי לעקוץ קלות את סולשיאר. כידוע, מויס היה מחליפו של אלכס פרגוסון בתיאטרון החלומות, אך פוטר באפריל 2014 לאחר עשרה חודשים בתפקיד: "בהתחשב בזמן שהוא קיבל, מתחילה להיווצר קבוצה צעירה ובאמת מרגשת", אמר הסקוטי על מנצ'סטר יונייטד של סולשיאר, "אני חושב שנבנית שם קבוצה טובה והזמן שאולה קיבל מאוד עזר".

מויס צפוי להעניק מנוחה במשחק הגביע לחלוץ מיקאיל אנטוניו, שרק חזר מפציעה בחודש שעבר וגם ספג תיקול חזק נגד פולהאם. במסיבת העיתונאים הוא טען שהחלטה לגבי החלוץ תתקבל בסמוך למשחק. ג'סי לינגארד המושאל לא יוכל לפגוש את הקבוצה אליה הוא שייך, אולם מי שכן יעמוד לרשות מויס הוא הקשר הצ'כי תומאס סוצ'ק שהורחק באדום ישיר מאוד תמוה ועל כן הוגש ערעור שהתקבל, כך שהתבטלה הרחקתו משלושת המשחקים הבאים והוא יפתח בקישור.

סוצ'ק לאחר הכרטיס האדום. יוכל לשחק מחר | Justin Setterfield/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי