שוב מנצחת: 0:2 ללידס על קריסטל פאלאס, שער נהדר לג'ק האריסון

פטריק במפורד חוגג | Jon Super/PA Images via Getty Images

אחרי ההפסד לאברטון, חניכיו של מרסלו ביילסה שבו לנצח ונהנו משערים של המושאל ממנצ'סטר סיטי ופטריק במפורד, שכבש את ה-12 שלו העונה. הקבוצה של רוי הודג'סון נעצרה אחרי שני ניצחונות

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בפרמיירליג הגיע הערב (שני) לסיומו עם מפגש מסקרן בין שתי קבוצות לא יציבות, לידס וקריסטל פאלאס, בו העולה החדשה ניצחה 0:2 וטיפסה אל המקום העשירי, כאשר במאזנה 32 נקודות. המפסידה, לעומתה, נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים ונותרה במקום ה-13 עם 29 נק'.

חניכיו של מרסלו ביילסה, שלראשונה ב-2021 שמרו על שער נקי, היו עדיפים בכל פרמטר הערב על הקבוצה של רוי הודג'סון. כבר אחרי שלוש דקות של כדורגל לידס עלתה ל-0:1 משער נהדר של ג'ק האריסון. הקשר בן ה-24, אשר מושאל ממנצ'סטר סיטי, קיבל כדור מסטיואט דאלאס ומ-20 מטרים שלח בעיטה פנטסטית ברגל ימין (החלשה שלו) אל מרכז השער בעוצמה ולרשת.

לידס המשיכה לשחק כדורגל שוטף, היה נראה שהשני באוויר, ובדקה ה-52 הוא גם הגיע. סקוט דאן, בלם פאלאס, הרחיק רע את הכדור, והקבוצה של ביילסה יצאה למתפרצת. ראפיניה קיבל כדור עומק ומתוך הרחבה בעט לעבר השער ונהדף על ידי ויסנטה גואיטה. לצערו של השוער, הריבאונד דווקא לפטריק במפורד, שהמשיך בקלות ולרשת וכבש את ה-12 שלו העונה בליגה – והוא ניצב במקום השישי בטבלת מלכי השערים.

שחקני לידס חוגגים | TIM KEETON/POOL/AFP via Getty Images

ללידס יהיו כעת מספר ימי מנוחה, כאשר במשחק הבא שלה ביום הראשון היא תגיע לאצטדיון האמירויות לקרב לא פשוט מול ארסנל של מיקל ארטטה (החל מ-18:20, שידור ישיר בספורט2). קריסטל פאלאס, לעונת זאת, תארח ביום שבת את ברנלי (החל מ-17:10, שידור ישיר בספורט1) ותנסה להתאושש מההפסד הערב.

פטריק במפורד חוגג | Jon Super – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי