Sport1 Banner

פירמינו: "קלופ לא ייתן לנו ליפול". קראגר שלח עצה למאמן

רוברטו פירמינו | Tim Keeton/PA Images via Getty Images

החלוץ על המשבר: "המאמן חיובי, הזכיר לנו איזו עונה עשינו אשתקד. אנו מאמינים בקבוצה. העדר הקהל אינו תירוץ". בלם העבר של המועדון חושב שהאלופה חייבת להתחזק בשלושה שחקנים וללמוד מהשינוי של סיטי. בשבת: לסטר

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

יומיים חלפו מאז התבוסה 4:1 למנצ'סטר סיטי במשחק העונה ובליברפול עדיין מנסים להבין כיצד רשמו הפסד בית שלישי ברציפות. ביום שבת ממתין לאלופה המכהנת משחק קשה נוסף – כשתתארח אצל לסטר המדורגת מעליה. רוברטו פירמינו, החלוץ הברזילאי, סיפר על ההתמודדות עם המצב: "יורגן קלופ אף פעם לא שלילי. הוא לא נותן לנו להוריד את הראש. הוא תמיד הניע את הצוות, הזכיר לנו למה אנחנו מסוגלים ומה עשינו בשנה שעברה. הוא רוצה שנביט קדימה".

צפו ב-1:4 של מנצ'סטר סיטי על ליברפול

על העונה מאכזבת אמר: "כמובן שהפציעות השפיעו עלינו, זה היה הפסד גדול לקבוצה לאבד שלושה שחקנים משמעותיים שתורמים הרבה, אבל אנחנו שואפים לחשוב על מי שזמין ולראות כיצד נוציא את המיטב. אנחנו מאמינים בפוטנציאל שלנו".

הברזילאי טוען שגם היעדר הקהל לא יכול לשמש כתירוץ: "לא הייתי אומר שאנו תלויים במועדון אך יש הבדל גדול בלעדיהם. ללא ספק הם השחקן ה-12 שלנו. אבל הסתגלנו בשנה שעברה למצב החדש והזמני, התרגלנו. אנחנו חושבים עליהם כמובן ומקווים ומאמינים שהמגיפה הזו תסתיים בקרוב והם יחזרו לאצטדיון כדי לעודד אותנו".

שחקני ליברפול מאוכזבים | Simon Stacpoole/Offside/Offside via Getty Images

האלופה לא תוכל כך להגן על התואר שלה, אלא אם יקרה נס, שכן היא בפיגור עשר נקודות מסיטי לה עוד יש משחק חסר. הקבוצה כבר הודחה מהגביע ומה שנותר לה הוא לנסות לזכות בליגת האלופות בפעם השנייה בשלוש שנים. בעוד שבוע בדיוק היא תפגוש את לייפציג במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. בכל מקרה, ג'יימי קאראגר, אגדת העבר של המועדון, חילק עצות לקלופ כשדיבר על העונה הבאה ודרש שלושה שחקני רכש.

קראגר אמר: "זו קבוצה שהגיעה לבאר והפיקה רגעים לא ייאמנים, זכתה בהרבה תארים עבור המועדון הזה ולכן אני מתקשה להיות ביקורתי מדי נגדם, אבל הם פשוט לא עצרו כבר שלוש שנים. הם זקוקים לעזרה קטנה – שלושה שחקנים. בלם מרכזי, מישהו שיחליף את ג'ורג'יניו ווינאלדום וגם שחקן התקפה". הבלם התייחס לביקורת על קלופ: "אומרים שהוא לא מבצע רוטציות, אך אין לקבוצה את העומק לבצע זאת. הם לא היו זוכים בתארים לו היה מבצע רוטציות. סר אלכס (פרגוסון) היה נותן לשחקנים שלו חודש חופש וכך גם ארסן ונגר".

האנגלי חושב שליברפול צריכה להביט בכישלון של סיטי אשתקד ולשאוב ממנו אופטימיות: "העונה הזו שלהם צריכה להוות דוגמא שזה לא סוף העולם והם יוכלו לחזור בעונה הבאה טובים יותר. נראה אם זה יקרה". כזכור, הקיץ סיטי צירפה בין היתר את רובן דיאש שהביא לשינוי אדיר בחלק האחורי, כאשר גם פראן טורס מוולנסיה הגיע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי