הרכש של ארסנל: "ארטטה שפט אותי אחרי שני משחקים וחצי"

וויליאם סאליבה | David Price/Arsenal FC via Getty Images

הבלם המבטיח שהושאל לניס בתחילת חלון ההעברות, תקף את המאמן בראיון בצרפת: "חיכיתי במשך חצי שנה שיתן לי הזדמנות"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

וויליאם סאליבה, הבלם הצרפתי בן ה-19 שנרכש ע"י ארסנל תמורת 27 מיליון יורו בקיץ 2019, והצטרף אליה רק בקיץ האחרון כחלק מההסכם, הושאל לניס בתחילת חלון ההעברות של ינואר, לאחר שבילה כמעט חצי שנה בקבוצת המילואים ועדיין לא ערך הופעת בכורה בליגה האנגלית. למרות זאת, סאדיבה ערך שני הופעות בגביע האנגלי במדי התותחנים, והיה שותף להפסד 3:0 המשפיל לווימבלדון בו ספג כרטיס אדום.

סאליבה מחזיק בחוזה לארבע שנים נוספות בצפון לונדון, ואחרי שערך שבע הופעות בניס והרשים את הליגה הצרפתית, הרשה לעצמו לדבר על מאמנו הקודם באמירויות, בראיון לאתר 'RMC' הצרפתי:

"הוא (ארטטה) שפט אותי על סמך שני משחקים וחצי. ביקשתי ממנו שייתן לי יותר דקות, אבל הוא אמר לי שאני עדיין לא מוכן. חיכיתי במשך חצי שנה להזדמנות ממנו, אבל אני יודע שככה זה בכדורגל".

בתחילת ינואר, ארטטה אמר לעיתונאים על סאליבה: "הוא יחזור בקיץ ויהיה איתנו, בתקווה שהוא יחזור אחרי שהוא שיחק הרבה משחקים, שיפר את ההופעה שלו והתקדם בדרך הנכונה. לכן קיבלנו את ההחלטה להשאיל אותו. אני יודע שקשה למצוא הסברים או להבין החלטה כזאת אחרי הסכום שהמועדון שילם עליו, אבל קרו לו הרבה דברים, הוא שחקן שלנו להרבה שנים ואנחנו צריכים לשמור עליו ולעזור לו להתקדם".

על מיעוט הדקות אמר: "לתת לו שלוש או ארבע משחקים זה לא מספיק. הוא צריך הרבה יותר מזה, הוא עבר הרבה דברים בשנה וחצי האחרונות, ובעיות אישיות שאיתם ניסינו לעזור לו להתמודד, אבל עכשיו הוא צריך לשחק, לשחק, לשחק וליהנות מזה גם".

למרות התקוות הגדולות של ארטטה לעתיד, לאור היכולת המאכזבת של ארסנל העונה, ספק אם הוא ימשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה.

צפו בארסנל מפסידה לאסטון וילה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי