מנצ'סטר סיטי טיילה לרבע הגמר, 4:5 אדיר לאברטון על טוטנהאם

מוליכת הפרמיירליג לא התקשתה נגד סוונזי. ווקר, סטרלינג וז'סוס הוליכו את פפ ל-1:3 בחוץ. הטופיז עלו גם הם אחרי 120 דקות, בזכות תצוגה אדירה של סיגורדסון וברנרד

(גודל טקסט)

אחרי שמנצ'סטר יונייטד השיגה אתמול (שלישי) ניצחון בהארכה נגד ווסטהאם, הגביע האנגלי נמשך הערב עם מספר מפגשים מתרקים. במשחק המוקדם, מנצ'סטר סיטי הבטיחה את מקומה ברבע הגמר עם 1:3 קליל אצל סוונזי. מאוחר יותר לסטר השיגה 0:1 על ברייטון, שפילד יונייטד השיגה תוצאה זהה מול בריסטול סיטי. לעומתן אברטון וטוטנהאם חתמו את הערב עם 4:5 אדיר לטופיז בתום 120 דקות.

סוונזי – מנצ'סטר סיטי 3:1 (צפו בתקציר)

סוונזי זה שם מוכר לכל אוהדי הכדורגל האנגלי אחרי מספר עונות מוצלחות בפרמיירליג. הקבוצה מוויילס משחקת בצ'מפיונשיפ מאז סיום עונת 2017/18, והערב היא פגשה את הקבוצה החמה ביותר באנגליה, שדוהרת לעבר האליפות. פפ גווארדיולה הציב את פראן טורס הספרדי בהתקפה שלו לצד גבריאל ז'סוס וראחים סטרלינג, אך השער הראשון במשחק כבש קייל ווקר המגן, שקיבל כדור נהדר מרודרי ורשם שער ראשון עבורו מאז חודש אוקטובר האחרון.

כשהיא מובילה במשחק, סיטי עלתה רגועה יותר למחצית השנייה ותוך שתי דקות הכפילה את היתרון שלה כאשר סטרלינג מצא את הרשת של פרדריק וודמן בן ה-23. בדקה ה-50 הסיטיזנס עקצו פעם נוספת כאשר חטפו את הכדור מההגנה של סוונזי ובמהלך מהיר בין ברנרדו סילבה לז'סוס, הברזילאי נעץ את השלישי. לקראת הסיום, מורגן ויטאקר כבש שער ניחומים עבור המארחת וחתם את המשחק.

ניצחון קליל של סיטי בדרך לרבע הגמר | Ian Cook – CameraSport via Getty Images

אברטון – טוטנהאם 4:5

הערב ננעל  בגודיסון פארק עם משחק ענק בין אברטון לטוטנהאם שענה על כל הציפיות ואפילו יותר. הקבוצה של ז'וזה מוריניו עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית לאחר שדבינסון סאנצ'ס עלה לכדור קרן של יונג מין סון והכניע את רובין אולסן בנגיחה, אך אברטון הגיבה עם בליץ מהיר במחצית הראשונה וכבשה שלושה שערים תוך שמונה דקות. זה התחיל עם שער של דומיניק קלברט לווין (36), המשיך עם בעיטה אדירה של רישארלסון כעבור שתי דקות בדקה ה-43 גילפי סיגורדסון כבש את השלישי מהנקודה הלבנה, אך אריק לאמלה הספיק לאזן בתוספת הזמן.

המחצית השנייה המשיכה באותו קצב. בדקה ה-57 סאנצ'ס איזן ל-3:3, גם הפעם אחרי קרן של סון, אבל בחלוף תריסר דקות, שוב רישארלסון הגיב אחרי בישול של סיגורדסון וקיווה שזה יספיק לטופיז להעפיל לרבע הגמר, אך הארי קיין כפה הארכה בנגיחה בדקה ה-83 לאחר הגבהה של מי אם לא סון. 4:4 בתום 90 דקות! אברטון הייתה זו שאמרה את המילה האחרונה בהארכה כאשר כבשה את שער הניצחון בדקה ה-107. סיגורדסון עם בישול שלישי במשחק והיפה מבניהם הקפיץ בכדור עומק לברנרד שחתם ערב בלתי נשכח.

תוצאות נוספות

לסטר – ברייטון 0:1

שפילד יונייטד – בריסטול סיטי 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי