מנצ'סטר יונייטד רוצה לחזור למקום השני, ארסנל תארח את לידס וביילסה

ברונו פרננדס | Simon Stacpoole/Offside/Offside via Getty Images

ראשון בפרמיירליג: השדים האדומים יתארחו אצל ווסט ברומיץ' לקרב קצוות ויקוו לא להסתבך מול אלרדייס. התותחנים שלא ניצחו כבר שלושה משחקים בליגה יקוו לשנות זאת בבית נגד הקבוצה של המנג'ר הארגנטינאי

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בליגה הטובה בעולם ימשיך מחר (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל ווסט ברומיץ' ותנסה לחזור למקום השני בטבלה. ארסנל תארח את לידס ותקווה לנצח אחרי שלושה משחקים רצופים בהם לא הצליחה לצאת עם כל שלוש הנקודות. בנוסף, סאות'המפטון תפגוש את וולבס (14:00) ואברטון תארח את פולהאם (21:00).

ווסט ברומיץ' – מנצ'סטר יונייטד (15:50, שידור ישיר בספורט1)

השדים האדומים יגיעו למפגש מול ה"באגיז", כשהם ירדו למקום השלישי בטבלה בעקבות הניצחון של לסטר על ליברפול, אך מעודדים מהניצחון היקר בהארכה על ווסטהאם בגביע, שהעלה אותם לרבע הגמר. המנג'ר אולה גונאר סולשיאר עדכן על מצב הפצועים שלו והבהיר כי פול פוגבה ימשיך להיעדר, כמו גם פיל ג'ונס שעדיין מתאושש מפציעה קשה. החדשות טובות הגיעו מכיוונו של הבלם אריק באיי, שחזר להתאמן באופן מלא לאחר חודש בחוץ, והוא צפוי להיכלל בסגל.

יונייטד עומדת בפני שבועיים עמוסים. לצד חזרתה של הליגה האירופית, היא עתידה לשחק במסגרת הזמן הזה לא פחות מחמישה משחקים. סולשיאר דיבר על ימי המנוחה שהיו לשחקניו בין הניצחון על ווסטהאם עד למשחק מחר: "הייתה לנו הזדמנות נדירה לעשות קצת אימונים ולמעשה באמת להתאושש. היה לנו חמישה ימי מנוחה וזה באמת דבר נדיר עבורנו".

סולשיאר מרוצה מימי המנוחה ששחקניו קיבלו לפני המשחק | MICHAEL REGAN/POOL/AFP via Getty Images

אצל המארחת הצרות גדולות. חניכיו של סם אלרדייס סופרים חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון ליגה, שני ניצחונות בלבד העונה ופער עצום של 13 נקודות מחוף מבטחים. בסיבוב הקודם, מנצ'ס'טר יונייטד נזקקה לפנדל של ברונו פרננדס בכדי להכריע את ההתמודדות, והפעם היא תקווה לנצח את המשחק בצורה הרבה יותר משכנעת.

ארסנל – לידס (18:20, שידור ישיר בספורט2)

התותחנים לא נמצאים היכן שהיו רוצים להיות בשלב זה של העונה, כשהם מאיישים את המקום ה-11. חניכיו של מיקל ארטטה יגיעו למשחק בראשון לאחר ההפסד המאכזב במחזור שעבר לאסטון וילה, ויקוו לחזור למסלול הניצחונות. המנג'ר הספרדי עדכן שתומאס פארטיי ייעדר בוודאות מהסגל בעקבות פציעה. ההחלטה לגבי המגן קיירן טירני תקבל החלטה בסמוך למשחק. ארטטה שיבח את הסגנון של לידס ואמר: "יש להם מאמן נהדר והשחקנים שלו נותנים מאה אחוז בכל משחק באנרגיה גבוהה. נצטרך לתת מאמץ אדיר".

בצד של העולה החדשה בהחלט יכולים להיות מרוצים מקצב צבירת הנקודות שלהם עד כה, כשהם מקדימים את יריבתם מלונדון בנקודה וממוקמים במקום ה-10. הקבוצה הצפונית תחסר מחר את החלוץ רודריגו, רובין קוך ודייגו יורנטה, בעוד שהקשר קלווין פיליפס בספק גדול. מנג'ר לידס, מרסלו ביילסה, יודע מה צריך כדי להמשיך ברצף: "אנחנו בועטים הרבה לשער, ונצטרך להגביר את היעילות שלנו שם כדי לנצח את המשחק". הארגנטינאי גם פרגן לקולגה שלו מארסנל כשאמר: "מיקל הוא מאמן נהדר והקבוצה שלו מעולם לא איבדה את הזהות שלה".

ארטטה. ארסנל תחזור לנצח? | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי