צפו בתקציר: רק 1:1 למנצ'סטר יונייטד אצל ברומיץ' מהתחתית

בשירות סיטי: השדים האדומים חילצו רק נקודה אצל הקבוצה מהמקום הלפני אחרון בטבלה והתרחקה משמעותית מתואר האליפות. דיאנה הפתיע בפתיחה (2), פרננדס איזן בשער גדול (44). המרחק מהפסגה: 7 נקודות

(גודל טקסט)

כיממה לאחר שאיבדה את המקום השני ללסטר, מנצ'סטר יונייטד רשמה הערב (ראשון) משחק מאכזב מאוד מצדה וסיימה ב-1:1 אצל ווסט ברומיץ', במשחק שכנראה קירב עוד יותר את היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי לעבר תואר האליפות.

אולה גונאר סולשיאר ראה במחזור שעבר את קבוצתו מאבדת יתרון בתוספת הזמן נגד אברטון ומסיימת ב-3:3 והיום הוא היה בטוח שהוא בדרך למשחק הרבה יותר קל, כשמולו התייצבה הקבוצה מהמקום הלפני אחרון בטבלה, שלא ניצחה כבר חמישה משחקים רצופים.

המנג'ר הנורבגי פתח בהרכב התקפי ביותר, הכולל את אדינסון קבאני ואנתוני מרסיאל בחלק הקדמי, כאשר לצדם שיחקו מרקוס ראשפורד וברונו פרננדס. בפועל, ה"באגיז" היו אלה שהפתיעו בענק עם שער יתרון בדקה השנייה של המשחק, זאת לאחר שאמבייה דיאנה הקדים את כל שחקני ההגנה באדום ונגח לרשת של דויד דה חאה.

מגווייר מאוכזב. הקפטן של יונייטד רשם משחק רע עבורו | Nick Potts – Pool/Getty Images

על אף ריבוי שחקני ההתקפה על המגרש, היכולת שמנצ'סטר יונייטד הציגה לא הייתה משכנעת וללא מספר הצלות של דה חאה במחצית השנייה, היא גם הייתה חוזרת מברמינגהאם בידיים ריקות. כעת, סולשיאר ינסה להכין את קבוצתו למשחק הקרוב נגד ריאל סוסיאדד במסגרת שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית (14.2).

הרכבים

ווסט ברומיץ': סאם ג'ונסטון, לי פלטייר (דרנל פרלונג, 46), סמי אג'אי, קייל בארטלי, קונור טאונסנד, אוקאי יוקוסלו (ג'ק ליברמור, 67), רוברט סנודגראס, איינסלי מייטלנד-ניילס, קונור גלאגר, מתאוס פריירה, אמבייה דיאנה.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון ואן-ביסאקה, ויקטור לינדלוף, הארי מגווייר, לוק שואו, פרד (דוני ואן דה בייק, 79), סקוט מקטומיניי, ברונו פרננדס, מרקוס ראשפורד, אנתוני מרסיאל (מייסון גרינווד, 66), אדינסון קבאני.

מהלך המשחק

דקה 2, 0:1 לווסט ברומיץ'! איזו פתיחה מפתיעה למשחק! גלאגר הרים כדור לרחבה של יונייטד, דיאנה הקדים את לינדלוף ונגח לרשת של דה חאה.

אמבייה דיאנה חוגג | Naomi Baker/Getty Images
הארי מגווייר מאוכזב | Nick Potts – Pool/Getty Images

דקה 8, איום ראשון של מנצ'סטר יונייטד: השחקנים באדום ניסו לחזור למשחק עם התקפה מהירה, אשר הסתיימה בבעיטה של פרד לידיים של ג'ונסטון.

דקה 28, ווסט ברומיץ' כמעט הכפילה את היתרון: המארחת הייתה קרובה לשער שני במשחק, אבל דה חאה הדף נגיחה מסוכנת של סנודגראס לקרן.

דה חאה. הצליח להדוף את סנודגראס | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images

דקה 44, מנצ'סטר יונייטד חזרה ל-1:1! התקפה נהדרת של השדים האדומים הסתיימה בהרמה של שואו לרחבה ובעיטה אדירה מהאוויר של פרננדס לרשת של ווסט ברומיץ'.

רגע הבעיטה של פרננדס | Nick Potts/PA Images via Getty Images
הכדור של פרננדס ננעץ ברשת של ברומיץ' | Michael Steele/Getty Images

דקה 58, איום נוסף של פרננדס: הפורטוגלי ניסה להשלים צמד עם בעיטה מרחוק, אך הכדור שלו היה חלש מדי ונבלם.

דקה 70, החמצה כפולה יונייטד: גרינווד המחליף הגיע למצב בעיטה טוב ליד רחבת החמש ונבלם על קו השער, מקטומיניי בעט את הכדור החוזר אבל נעצר גם הוא.

מייסון גרינווד | Michael Steele/Getty Images

דקה 78, החמצה ענקית של ברומיץ'! מגווייר שוב טעה בענק כאשר איבד את הכדור ברחבה לדיאנה, החלוץ הגיע מול דה חאה ללא הפרעה אבל השוער הספרדי סיפק הדיפה גדולה והציל את קבוצתו.

דקה 87, עוד החמצה גדולה של ברומיץ': דיאנה היה קרוב לצמד במשחק, אבל החלוץ החמיץ מקרוב מול דה חאה וסיפק החמצה גדולה עבורו.

דקה 90+4, כמעט מהפך למנצ'סטר יונייטד: רגע לפני השריקה האחרונה מגווייר עלה גבוה ונגח כדור חזק לעבר השער של ברומיץ', השוער ג'ונסטון התעופף והדף את הכדור לקורה.

מגווייר. נגח לקורה בתוספת הזמן | Naomi Baker/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי