עידן חדש: מיליארדר בן 23 רכש את סנדרלנד

קיריל לואי-דרייפוס | Richard Sellers/PA Images via Getty Images

המועדון מהליגה השלישית באנגליה, שמככב בנטפליקס, יוצא לדרך חדשה. קיריל לואי דרייפוס השלים את רכישת הקבוצה: "תחילתו של פרק חדש ומלהיב, נביא הצלחה ארוכת טווח"

(גודל טקסט)

סנדרלנד אמנם הפכה להצלחה בסדרה "סנדרלנד עד המוות" בנטפליקס אשר שברה את המסכים, אך על כר הדשא הקבוצה כושלת ובגדול בשנים האחרונות והידרדרה עד לליגה השלישית באנגליה. היום (חמישי) היא יצאה רשמית לדרך חדשה, כאשר נרכשה על ידי מיליארדר בן 23 בלבד.

האיש שהפך לבעלי המועדון הוא קיריל לואי-דרייפוס, שסיכם על רכישת רוב חלקו של הבעלים סטיואט דונלד לקראת סוף 2020. קיריל הצעיר הוא אחד משלושת בניו של איש העסקים הצרפתי המנוח, רוברט לואי-דרייפוס, ואשתו מרגריטה, והוא בא ממשפחה של מיליארדרים. רוברט, אביו של לואי, שימש כמנכ"ל חברת אדידס ואף כבעלים של מארסיי (בעל רוב המניות) עד מותו בשנת 2009. המשפחה מוערכת בהון של כארבעה מיליארד ליש"ט.

קיריל לואי-דרייפוס אמר לאתר הרשמי של סנדרלנד: "אני גאה להיות אחראי על המועדון הנכבד הזה, ואני מכיר באחריות המשמעותית שאני מקבל על עצמי עם התפקיד הזה. היום סנדרלנד מתחילה פרק חדש ומלהיב בתולדות המועדון, למרות שיש הרבה אתגרים להתגבר עליהם, אני בטוח שנוכל להתמודד ונבנה יסודות מוצקים שיביאו הצלחה ארוכת טווח.

סטיוארט דונלד, היו"ר היוצא, אמר: "המחויבות, החריפות והיושרה שקיריל הציג שכנעו אותנו לקבל את הצעתו. החזון והרצון שלו להחזיר את ההצלחה לסנדרלנד היו ברורים מלכתחילה, וההצעה שלי נותנת למועדון את הסיכוי הטוב ביותר לחזור להצליח. אני גאה להגיד שהצחנו להשאיר את סנדרלנד ללא חובות כספיים".

מרגריטה לואי-דרייפוס, קיריל לואי-דרייפוס | BERTRAND LANGLOIS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי