נעצרה לפני אתלטיקו: רק 1:1 לצ'לסי אצל סאות'המפטון

תיקו מאכזב לבלוז, ששמטו רצף של ארבעה ניצחונות בפרמיירליג בחזרה הגנרלית לשמינית גמר ליגת האלופות. מינאמינו כבש אחרי בישול של רדמונד, מאונט השווה בפנדל. פולהאם רשמה 0:1 חשוב על שפילד במאבק ההישרדות

(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני המשחק הגדול נגד אתלטיקו מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות, צ'לסי רשמה היום (שבת) תיקו מאכזב 1:1 נגד סאות'המפטון במסגרת המחזור ה-25 בפרמיירליג. לאחר מכן ברנלי ו-ווסט ברומיץ' נפרדו בתיקו נטול שערים ובמשחק שינעל את היום, פולהאם ניצחה 0:1 את שפילד בקרב ישיר בין שתי קבוצות שנמצאות מתחת לקו האדום.

סאות'המפטון – צ'לסי 1:1

הבלוז נעצרו אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ארבעה מתוכם בליגה, דווקא נגד הקבוצה המפורקת ביותר באנגליה בתקופה האחרונה, שהפסידה בכל חמשת משחקיה הקודמים. צ'לסי נשארה בינתיים במקום הרביעי, אך התוצאות בהמשך המחזור עלולות לשנות את דירוגה בטבלה וכך גם לגבי סאות'המפטון שנמצאת במקום ה-13.

הקדושים עלו ליתרון בדקה ה-33 כשניית'ן רדמונד מצא את טאקומי מינאמינו במסירת עומק גדולה, היפני לא התבלבל ושם את זה ברשת. מייסון מאונט החזיר את הכחולים למשחק בדקה ה-54 עם בעיטה מוצלחת מהנקודה הלבנה, אך האורחת לא הצליחה להוציא יותר מזה.

פולהאם – שפילד יונייטד 0:1

נועלת הטבלה משפילד הגיעה לערב לאצטדיון "קרייבן קוטג'" של פולהאם בידיעה שאם עוד נותר לה הסיכוי הקלוש שהיא תשרוד בליגה, היא חייבת לצאת ממערב לונדון אם כל שלוש הנקודות. לצערו של כריס וויילדר, השחקנים שלו פשוט לא היו שם במשחק ונכנעו לקבוצה של סקוט פארקר, שעושה רושם כי היא מסוגלת להימנע מירידת לצ'מפיונשיפ בתום העונה. בתום מחצית מאופסת בבירת אנגליה, אדמולה לוקמן קטע בצורת של חודש שלם כאשר מצא את הרשת בדקה ה-61 והכריע את ההתמודדות.

לוקמן חוגג. ניצחון חשוב לפולהאם | Andrew Couldridge/PA Images via Getty Images

ברנלי – ווסט ברומיץ' 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי