לא רגוע: טוכל יצא נגד הדסון-אודוי והזהיר את 'השחקנים היקרים'

יאבד את חדר ההלבשה? מאמן צ'לסי לא היסס לבקר את חניכיו אחרי ה-1:1 מול סאות'המפטון. שחקן הכנף הצעיר שנכנס במחצית והוחלף בדקה ה-76 חטף: "לא הייתי מרוצה מהגישה שלו". וגם: הרשימה המכובדת אליה נכנס הגרמני

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

תיקו אחד אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בליגה – וכבר יש רעשי רקע בצ'לסי. הבלוז נפרדו אתמול ב-1:1 מסאות'המפטון, אבל את סיפור המשחק גנבה החלטתו של המאמן תומאס טוכל להחליף את קאלום הדסון-אודוי בדקה ה-76, על אף שנכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה.

בתקשורת האנגלית התעסקו בעיקר בנושא החלפתו של שחקן הכנף הצעיר, וטוכל נאלץ להסביר את החלטתו לאחר המשחק: "לא הייתי מרוצה מהגישה שלו, מהאנרגיה שלו ומהלחץ על היריבה. אנחנו דורשים 100%, אז החלפתי אותו. הרגשתי שהוא לא בכושר הנכון לעזור לנו. זו הייתה החלטה קשה, אבל היא תישכח מהר ויש לו את האפשרויות כדי לפתוח בהרכב מול אתלטיקו מדריד ביום שלישי בליגת האלופות".

המאמן המשיך לפרט מדוע הדסון-אודוי בן 20 הוחלף אחרי 31 דקות על המגרש: "במשחק שקשה לייצר מצבים אתה צריך להסתמך על לחץ על היריבה כדי לאלץ שגיאות ואולי להגיע להזדמנות הבקעה. לא הרגשתי את זה מקאלום. הוא פספס כדורים קלים והזדמנויות לצאת ללחץ. הוא לא הרגיש את המשחק. אולי זה היה לא הוגן, אבל לא קיבלתי ממנו את התחושה שבדרך כלל אני מקבל ממנו. אם שום בעיה אם הוא עושה טעויות ויש לו משחק רע, אבל אנחנו לא יכולים להיות אפילו ב-5% או 10% אנרגיה פחות. הוא יודע מה אני דורש ממנו".

תומאס טוכל | NEIL HALL/POOL/AFP via Getty Images

בנוסף, טוכל נשאל על ידי התקשורת מדוע לא פתחו בהרכב שחקנים שצ'לסי שילמה עליהם לא מעט כסף בקיץ, דוגמת בן צ'ילוול וחכים זייך, והמאמן שלח אזהרה לעבר חניכיו: "התפקיד שלי הוא לנצח משחקים, לא להרכיב כמה חבר'ה יקרים".

אבל בסך הכל, תומאס טוכל עדיין בלתי מנוצח מאז מונה למאמן צ'לסי. אתמול הוא רשם את משחקו השישי על הקווים במסגרת הליגה האנגלית, ובכך הפך בסך הכל למאמן ה-16 בתולדות הפרמיירליג שנמנע מהפסד בששת משחקיו הראשונים. אגב, האחרון שעשה את זה היה מאוריציו סארי, גם הוא בצ'לסי, זאת בתחילת עונת 2019/2020.

בנוסף, מאז שהוא הגיע משחק ההגנה של צ'לסי מצליח מאוד להקשות על היריבות, שבששת משחקיו בליגה ייצרו בסך הכל 10 בעיטות למסגרת. עם זאת, הבלוז מתקשים יותר במשחק ההתקפה, וגם לכך התייחס טוכל: "אתם יכולים להיות בטוחים שאנחנו חושבים יום ולילה איך לכבוש יותר ולהגיע ליותר הזדמנויות. כרגע יש חוסר דיוק וזה קשור יותר לקבלת החלטות. לא הרגנו את המשחק מול סאות'המפטון כשיכולנו לעשות את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי