סיטי השוותה שיא של עצמה, פפ הסביר מדוע הוא אהב את ה-0:1

מוליכת הפרמיירליג סופרת 11 ניצחונות חוץ רצופים בכל המסגרות, המנג'ר מרוצה מהתוצאה המינימלית מול ארסנל והחמיא לפרננדיניו: "כל כך חכם". סטרלינג לספורט1: "אנחנו הטובים באירופה? נראה בליגת האלופות"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

הניצחון 0:1 על ארסנל באצטדיון האמירויות אתמול (ראשון) בהחלט לא היה המרשים ביותר שמנצ'סטר סיטי רשמה בתוך הרצף הנוכחי שלה, שעומד על 18 ניצחונות בסך הכל בכל המסגרות ו-13 מתוכם בליגה, אך בשורה התחתונה הקבוצה של פפ גווארדיולה עשתה צעד חשוב נוסף לעבר זכייה באליפות הפרמיירליג כששמרה על פער של 10 נקודות ממנצ'סטר יונייטד ולסטר לאחר 25 מחזורים. התכולים השוו את רצף ניצחונות החוץ הגבוה ביותר של קבוצה אנגלית בכל המסגרות – 11 בסך הכל, שיא שקבעו בעצמו לפני כשלוש שנים וחצי.

בסיום המשחק גווארדיולה הודה שמלבד רבע השעה הראשונה, ארסנל הייתה "הרבה יותר טובה" עד להפסקה, אך הדגיש כי לקבוצה שלו קשה מאוד לשחק נגד ארסנל בשל העובדה שארטטה מכיר את שחקני סיטי מצוין. "לא בכל משחק ננצח 2, 3 או 0:4. לפעמים כשאתה מנצח 0:1 זה כל כך טוב, צריך להבין שזה קשה מאוד מה שאנחנו עושים", אמר הספרדי, "במחצית השנייה היינו צריכים להיות אפקטיביים בלחץ ולשחק מאחורי הכדור, לכן אנחנו אוהבים את התוצאה הזו".

מי ששיחק תפקיד מפתח בעבודה ההגנתית שהביאה לניצחון היה הקפטן פרננדיניו, שהשלים 90 דקות ובהן חילץ תשעה כדורים, בנוסף לארבע הרחקות ושלושה תיקולים מוצלחים. על אף שהברזילאי הפך לשחקן ספסל כשהוא כבר בן 35, המנג'ר הבהיר כי הוא עדיין חשוב בהיררכיה: "איזה משחק הוא נתן היום. אני תמיד זוכר אותו, אני איתו ביחד מהיום הראשון והוא היה כל כך חשוב. הוא מכיר את הגוף שלו מצוין ויודע מה לעשות בכל רגע. יודע מתי לדבר, באיזה קצב עלינו לשחק, הוא כל כך חכם מהבחינה הזו. לשחק פעם בשבוע בגיל 35 זה מושלם עבורו".

ראחים סטרלינג, שכבש את שער הניצחון כבר אחרי פחות משתי דקות, מצא את הרשת בפעם הרביעית ברציפות מול התותחנים. החלוץ התראיין לספורט1 בסיום המשחק ואמר: "זה היה ניצחון קשה. הם שיחקו כדורגל טוב ועשו לנו צרות, אבל השגנו תוצאה טובה בסופו של ערב. הדבר העיקרי שלמדתי מפפ זו המנטליות המנצחת, לא להסתפק במה שכבר השגת ולהמשיך להשתפר כל הזמן כדי להמשיך לנצח עוד ועוד. האם אנחנו הטובים באירופה? זה ייקבע בליגת האלופות, אנחנו מתקדמים צעד אחר צעד ורוצים לדבר על המגרש. בליגה יש קבוצות מעולות וגם היריבות שלנו השיגו תוצאות טובות, אבל אנחנו צריכים להתעסק בעצמנו כי רק בעתיד שלנו אנו שולטים".

בתקשורת המקומית, סטרלינג התייחס גם הוא לתוצאה המינימלית: "ידענו שפתיחת העונה תהיה קשה ושנצטרך לתת הכל. לא כל הימים שלנו היו מוצלחים, היינו צריכים גם לסחוט ניצחונות 0:1 במהלך העונה וזה של היום התווסף לרשימה. בזכות זה אנחנו בעמדה טובה בטבלה כעת. ארסנל קבוצה טובה, התקשינו לפרקים אבל שמרנו על קור הרוח והשגנו תוצאה טובה".

סטרלינג חוגג. עוד ניצחון לסיטי | John Walton/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי