בדקה ה-95: 1:2 קריטי לקריסטל פאלאס בברייטון

בנטקה הכריע את ההתמודדות עמוק בתוך תוספת הזמן, מאטטה כבש עוד במחצית הראשונה את שערו הראשון בפרמיירליג והקבוצה של הודג'סון חגגה לראשונה ללא זאהה. ולטמן רק איזן והשחפים הסתבכו בתחתית

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בפרמיירליג הגיע לסיומו הערב (שני) עם 1:2 קריטי לקריסטל פאלאס בקרב התחתית נגד בריטון, משחק בו המנצחת הבקיעה לראשונה העונה כאשר ווילפריד זאהה לא על כר הדשא ועוד השיגה את שלוש הנקודות היקרות כדקה לפני סיום תוספת הזמן.

הכוכב הגדול של קריסטל פאלאס פצוע בשבועות האחרונים ובחמשת המשחקים בלעדיו העונה הקבוצה של רוי הודג'סון לא השכילה להבקיע, אבל היום היא נהנתה משער חשוב מאוד שכבש הצרפתי ז'אן פיליפ מאטטה, שהגיע בהשאלה ממיינץ בחלון ינואר והבקיע לראשונה בפרמיירליג בהופעתו השלישית, ונהנתה עוד יותר משער ניצחון של כריסטיאן בנטקה בבעיטה מהאוויר בדקה ה-95.

כאמור, מאטטה הכניע את רוברט סאנצ'ס אחרי 28 דקות מבישול של ג'ורדן איו, אבל ברייטון הצליחה לשוב למשחק בדקה ה-55 משער של המגן ההולנדי ג'ואל ולטמן. זה נראה היה שהצדדים ייפרדו בשוויון, אבל השופט הוסיף חמש דקות תוספת זמן ובדקה האחרונה הצליח כריסטיאן בנטקה להכניע את סאנצ'ס בבעיטת יעף. בעקבות ההפסד, ברייטון נותרה במקום ה-16 עם 26 נקודות והיא ביתרון של שלוש נקודות בלבד מפולהאם שמתחת לקו האדום, בעוד רוי הודג'סון ושחקניו קפצו למקום ה-12 עם 32 נקודות במאזנם.

מאטטה. שער בכורה בפאלאס בדרך לניצחון יקר | FRANK AUGSTEIN/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי