חזרה לחייך: ליברפול ניצחה 0:2 את שפילד

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, אלופת אנגליה הציגה משחק נהדר אצל נועלת הטבלה וצימקה את הפער מהמקום המוביל לליגת האלופות לשתי נקודות בלבד. ג'ונס (48) ושער עצמי של בריאן (64), קבאק ופיליפס פתחו לראשונה בהגנה

(גודל טקסט)

ליברפול ספגה לא מעט מכות בתקופה האחרונה. ארבעה הפסדים רצופים בליגה, העובדה שאנפילד כבר לא מבצר וגם העובדה שהיא יצאה לגמרי ממאבק האליפות. הערב (ראשון) אלופת אנגליה הצליחה להתאושש עם ניצחון 0:2 אצל שפילד יונייטד, ובכך היא צימקה את הפער מהמקום הרביעי לשתי נקודות בלבד.

כאמור, במחזור האחרון בפרמיירליג ספגה הקבוצה של יורגן קלופ הפסד צורם בדרבי נגד אברטון. הערב הגרמני קיבל את נועלת הטבלה בשביל לחזור לעניינים ונראה השחקנים שלו קיבלו ביטחון רב על כר הדשא. לאחר מחצית מאופסת, קרטיס ג'ונס מצאו את הרשת של ה"להבים" בדקה ה-48 ולאחר מכן בעיטה של רוברטו פירמינו פגעה ברגלו של קין בריאן והכפילה את התוצאה.

לאחר תקופה רבה של אלתורים, הערב קלופ הציב את אוזן קבאק ונתניאל פיליפס במרכז ההגנה. צמד הבלמים שהוחתם בינואר הצליח לשמור על רשת נקייה במשחק הראשון בו הם פתחו ביחד, כשביחד איתם שיחק השוער אדריאן, שהחליף את אליסון בקר אחרי המוות הטראגי של אביו בברזיל.

פירמינו חוגג, ליברפול שבה לחייך | Lee Smith – Pool/Getty Images

הניצחון הערב יהווה רוח גבית אדירה לליברפול, שביום חמישי הקרוב תפגוש את צ'לסי באנפילד לאחד מ"משחקי העונה" שנותרו לה (22:00, שידור ישיר בספורט2). מיד לאחר מכן מצפה למרסיסייד מפגש לא פשוט נגד פולהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי