הם חוזרים: אליסון, פאביניו וז'וטה צפויים לשחק נגד צ'לסי

ליברפול גברה 0:2 על שפילד ואחרי כמעט שלושה חודשים השיגה שלוש נקודות תוך שהיא שומרת על שער נקי, למרות ששיחקה בלי הבלמים הבכירים וגם ללא השוער הראשון. קלופ סיפר על השיחה עם ג'ונס וסיפק בשורה מעודדת למדי

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

מי היה מאמין, אבל אחרי כמעט שלושה חודשים הצליחה אתמול (ראשון) ליברפול לנצח מבלי שהיא סופגת. מאז אותו 0:7 מטורף על קריסטל פאלאס ב-19.12.2020, אחריו התרסקה הקבוצה עם רצף הפסדים שהוציא אותה ממאבק האליפות, ספגה ליברפול בכל משחק להוציא 0:0 נגד מנצ'סטר יונייטד וניצחון על לייפציג בליגת האלופות. אמש היא השיגה ניצחון קריטי ואפילו שמרה על שער נקי ב-0:2 על נועלת הטבלה שפילד יונייטד, שנמצאת בדרכה הבטוחה בחזרה לצ'מפיונשיפ.

ליברפול אמנם פגשה את המדורגת אחרונה שצברה רק 11 נקודות מ-26 משחקים ושוברת שיאים שליליים, אבל למשחק אתמול בשפילד היא התייצבה עם ההגנה הכי בעייתית שיורגן קלופ יכול היה לדמיין – אדריאן (שכבר הפך העונה לשוער השלישי) עלה בשער במקום אליסון שאיבד את אביו בשבוע שעבר, פאביניו הפצוע עדיין מושבת וכמובן שגם הבלמים וירג'יל ואן דייק, ג'ואל מאטיפ, ג'ו גומז והקפטן ג'ורדן הנדרסון (ששיחק בלם בשבועות האחרונים) נעדרו.

הקשר הצעיר קרטיס ג'ונס, שכבש את שער היתרון של ליברפול במחצית השנייה, הקדיש את הגול לאליסון ואמר אחרי המשחק: "זה בשביל אבא של אליסון, שינוח על משכבו בשלום. 'אלי', אם אתה צופה בזה, תדע שזה בשבילך".

קרטיס ג'ונס | OLI SCARFF/POOL/AFP via Getty Images

יורגן קלופ סיפר לאחר המשחק שביום חמישי מול צ'לסי (22:00, ישיר בספורט2) הוא מצפה שאליסון, פאביניו וגם דיוגו ז'וטה שהחלים מפציעה ארוכה ייכללו בסגל, כך שליברפול יכולה אחרי תקופה ארוכה מאוד להגיע בסגל כמעט מלא, להוציא כמובן את מאטיפ, ואן דייק, גומז והנדרסון שספק אם ישובו לשחק העונה, בוודאי לגבי שלושת הראשונים.

עוד אמר המנג'ר: "ז'וטה היה איתנו במלון (ואמור היה להיכלל בסגל), אבל הוא הרגיש לא טוב. הוא התאמן כל השבוע ואני חושב שהוא מוכן למשחק בחמישי. לגבי ג'ונס, הוא שחקן ברמה הכי גבוהה שיש, אין בכלל ספק בכך. שוחחתי איתו על זה שהוא צריך להיות מעורב הרבה יותר בהתקפה וגם להבקיע שערים וזה מה שהוא עשה הלילה". אחרי הניצחון ליברפול נותרה במקום השישי, אבל הפער מהמקום הרביעי עומד על שתי נקודות בלבד.

יורגן קלופ חוגג עם אליסון | Oli Scarff/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי