פפ במלחמה פסיכולוגית: "באיירן הטובה בעולם, ליברפול באנגליה"

פפ גווארדיולה | Peter Powell/PA Images via Getty Images

מאמן מנצ'סטר סיטי ניסה להצטנע לפני המפגש מול וולבס (שלישי, 21:50, ספורט1) וטען: "אף אחד עדיין לא אלוף בפברואר או במרץ". וגם: השיא הענק שהתכולים יכולים להשוות בשלישי ומתי יוכלו להבטיח את האליפות?

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי היא ללא צל של ספק הקבוצה הלוהטת בעולם. היא סופרת כבר 27 משחקים ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות, וזו הריצה השנייה הטובה בתולדותיה. אם היא לא תיכנע במפתיע לוולבס מחר (שלישי, החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט1) בליגה – היא גם תשווה את שיאה של 28 משחקים ללא הפסדים, אותו רשמה בין אפריל לדצמבר 2017.

בכל המסגרות, הסיטיזנס נמצאים ברצף מפחיד של 20 ניצחונות רצופים, ו-14 רצופים במסגרת הליגה האנגלית. נראה ששום דבר לא יעצור את התכולים בדרך לאליפות חמישית בעידן הפרמיירליג וחמישית בעשר העונות האחרונות.

אז מתי מנצ'סטר סיטי תוכל לחגוג את התואר? כרגע, לפני המפגש מול וולבס מחר, הפער ממנצ'סטר יונייטד השנייה עומד על 12 נקודות כאשר נותרו 36 בקופה. אם יקרה דבר בלתי ייאמן וגם הסיטיזנס וגם השדים האדומים ינצחו בכל שמונת המשחקים הקרובים שלהם והפער יישאר בעינו, הקבוצה של פפ גווארדיולה תזכה באליפות ב-1 במאי. מבחינתה מתמטית, זה יכול לקרות כבר ב-4 באפריל, זאת במידה שעד אז התכולים ינצחו את כל המשחקים שנותרו להם בזמן שיתר היריבות יאבדו נקודות.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | ATTILA KISBENEDEK/AFP via Getty Images

אגב, במחזור הבא מצפה קרב ענק בין מנצ'סטר סיטי ליונייטד באיתחאד (יום ראשון, החל מ-18:15, שידור ישיר בספורט2). גוואדיולה יהנה מחר מסגל מלא, למעט ניית'ן אקה, שעדיין לא התאושש מהפציעה שמשביתה אותו בחודשיים האחרונים. בעונה שעברה, וולבס חגגה 'דאבל' על הסיטיזנס כאשר ניצחה אותו בשני המפגשים בליגה. במשחק הראשון בין השתיים העונה, התכולים ניצחו 1:3. אין ספק שגם מחר הקבוצה בה משחקים אדאמה טראורה, רובן נבס ופדרו נטו תקשה על מוליכת הפרמיירליג, שתצטרך להיות במיטבה כדי להמשיך בריצה המדהימה.

פפ דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר והתייחס לאיבוד הנקודות של לסטר ויונייטד במחזור האחרון: "יש עוד 36 נקודות לשחק עליהן, זה הרבה. באנגליה כל קבוצה יכולה פתאום להפסיד ולהפסיד ולהפסיד ותוך שבוע מספר הנקודות יהיה זהה. אנחנו צריכים כקבוצה לשחק טוב, לרוץ הרבה בלי כדור ולקחת את הנקודות מחר כדי להתקרב לאליפות.

כמו כן, גווארדיולה נשאל האם קבוצתו היא הטובה בעולם, ניסה להצטנע אך בעיקר נראה כי החל מלחמה פסיכולוגית: "הקבוצה הטובה ביותר באירופה ובעולם היא באיירן מינכן, כי היא זכתה בהכל בעונה האחרונה. הם הכי טובים. באנגליה האלופה היא ליברפול, אז הם הטובים ביותר. אם אתה רוצה לקחת את הכתר אתה צריך לנצח. בפברואר ומרץ אף אחד עדיין לא אלוף. אנחנו לא יכולים להכחיש שהחודשים האחרונים הם יוצאי דופן מבחינת התוצאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי