בצרפת טוענים: וראן יעזוב את ריאל מדריד בקיץ ויצטרף ליונייטד

רפאל וראן | Ricardo Nogueira/Eurasia Sport Images/Getty Images

על פי דווח בארץ הטריקולור, השדים האדומים הציבו בראש סדר העדיפויות שלהם את הבלם ויציעו לו שכר גבוה יותר ממה שהוא מרוויח אצל הבלאנקוס, אשר שוקלים למכור אותו בסוף העונה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד של עונת 2020/21 אמנם לא הכי יציבה, אבל בהחלט מציגה שיפור גדול ביחס לשנים האחרונות. אם יש עמדה בה השדים האדומים צריכים חיזוק כדי ללכת עוד צעד קדימה זו ללא ספק עמדת הבלם. זה לא סוד שבמועדון מעוניינים לצרף בסיום העונה שחקן נוסף למרכז ההגנה, אשר ישתף פעולה עם הארי מגווייר.

ישנם סיכויים טובים שרפאל וראן יגיע בקיץ לאולד טראפורד, כך מדווח בצרפת, ארץ מולדתו של בלם ריאל מדריד. עתידו של וראן בבלאנקוס נראה לא ודאי כרגע, שכן בתחילת העונה כבר צצו לא מעט דיווחים בספרד לפיהם הוא עשוי לעזוב בסיום העונה.

בכלל, חוזהו מסתיים בסוף העונה הבאה ואלופת ספרד לא רוצה להגיע עם וראן למצב דומה למה שהיא חווה כעת עם סרחיו ראמוס, אשר מסיים את חוזהו בקיץ ויכול לחתום בחינם בכל קבוצה שיחפוץ כבר עכשיו, ולהצטרף בתחילת העונה הבאה.

רפאל וראן, סרחיו ראמוס | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

בנוסף, ריאל אמורה לשפוך סכומי כסף לא מבוטלים בשנה הקרובה, והיא תצטרך גם למכור מספר שחקנים כדי לאזן את ההוצאות ביחס להכנסות, ואם תהיה קבוצה שתציע הצעה מכובדת על הבלם הצרפתי – הבלאנקוס בהחלט ישקלו זאת.

יונייטד מעוניינת מאוד בווראן, ואף יכולה להציע לו סכומים גבוהים יותר ממה שהוא מרוויח בריאל מדריד, כך נטען בדיווח. בדיווחים אחרים צוין כי וראן מאמין שגם אם יחתום על חוזה חדש אצל הבלאנקוס שכרו יהיה עדיין רחוק מזה שמרוויחים המשתכרים הבכירים ביותר בקבוצה, והוא חושב כמובן גם על הנושא הכלכלי.

וראן ומרכוס ראשפורד. ישתפו פעולה? | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי