אברטון גברה 0:1 בחוץ על ברומיץ', ניצחון שני ברציפות לטוטנהאם

הקבוצה של אנצ'לוטי ממשיכה בכושר המצוין שלה, רישארליסון הכריע (65). הספרס גברו 0:1 על פולהאם והשיגו ניצחון ליגה שני ברציפות לראשונה מאז נובמבר

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה האנגלית נמשך הערב (חמישי) כשבמוקד המאבק הגדול על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה לאור הפער הגדול של מנצ'סטר סיטי בפסגה. שתיים שבהחלט רוצות להיות שם עד הסוף – השיגו ניצחונות חשובים. אברטון של קרלו אנצ'לוטי התקרבה למקום בליגת האלופות אחרי -0:1 קשה על ווסט ברומיץ' בחוץ. גם טוטנהאם של ז'וזה מוריניו ניצחה באותה תוצאה, 0:1 בפולהאם.

פולהאם – טוטנהאם 1:0

ניצחון ליגה שני ברציפות לטוטנהאם לראשונה מאז סוף נובמבר והפעם עם גיבור בלתי צפוי: הקשר דלה עלי שפתח בהרכב במסגרת הליגה לראשונה מאז מחזור הפתיחה נגד אברטון. האנגלי היה זה שהוביל לשער הניצחון. זה היה אמור להיות שערו הראשונה העונה בליגה אלא שלצערו השער נרשם כשער עצמי של הבלם טוסין אדאראביויו.

הספרס שפתחו עם רביעייה התקפית מהירה וטכנית, עלו ליתרון בדקה ה-19 אחרי מתפרצת מהירה. גארת' בייל שלח מסירה נהדר לעברו של יונג מין סון שביצע דריבל נהדר ויישר כדור רוחב ולאנגלי נותר רק לדחוק לרשת בקלילות. סון לפחות בישל שכן הוא לא כבש כבר ארבעה משחקי ליגה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1035704

המארחת השוותה בדקה ה-62, כך היא חשבה, אך השער נפסל לאחר התערבות של ה-VAR בטענה לנגיעת יד של ג'וש מאג'ה. בייל הפעם הציג יכולת פושרת והוחלף בדקה ה-67. בזכות הניצחון טוטנהאם רחוקה רק שלוש נקודות מווסטהאם הרביעית. פולהאם, שהפסידה לראשונה אחרי חמישה משחקי ליגה, עמוק בבוץ מתחת לקו האדום (מדורגת במקום ה-18).

ווסט ברומיץ' – אברטון 1:0

צפו בתקציר

הטופיז ממשיכים בכושר הטוב שלהם ועם הניצחון השלישי ברציפות נצמדו לרביעייה הראשונה. לאחר מחצית ראשונה מאכזבת בה לא בעטו למסגרת, הגיע המפנה. גילפי סיגורדסון היה בסך הכל דקה על המגרש כשהגביהה לרחבה ובישל לרישארליסון את שער הניצחון בדקה ה-65. המשחק הבא של הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי יהיה קרב הרבה יותר קשה – עוד משחק חוץ והפעם נגד צ'לסי בסטמפורד ברידג'.

שחקני אברטון חוגגים | ALEX PANTLING/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי