ראשון בספורט2: יונייטד תקטע לסיטי את הרצף בדרבי?

קייל ווקר, מרקוס ראשפורד | MICHAEL REGAN/POOL/AFP via Getty Images

שתי היריבות הגדולות נפגשות למשחק החם של צפון אנגליה (החל מ-18:15 בספורט2). מרסיאל בספק להתמודדות, קבאני צפוי לפתוח לצד ראשפורד. הנדרסון ימשיך בשער. אצל התכולים, גונדואן עתיד לחזור ל-11 של גווארדיולה

(גודל טקסט)

זה לא משנה שהן לא נאבקות ראש בראש על תואר האליפות בתום העונה או ההבדל הגדול במספר הנקודות. בכל פעם שמנצ'סטר יונייטד וסיטי נפגשות לדרבי הלוהט של צפון, זה תמיד משחק מרתק. מחר (ראשון, החל מ-18:15 בספורט2) שתי הקבוצות יעלו לכר הדשא של אצטדיון האתיחאד במסגרת המחזור ה-27 בפרמיירליג.

יונייטד מגיעה למשחק מחר בעמדת נחיתות. עם שלוש תוצאות תיקו בשלושת המשחקים האחרונה, בה כולם הסתיימו ב-0:0 מאכזב, נראה שאולה גונאר סולשיאר יהיה חייב למצוא הרבה פתרונות כדי להבקיע מול היריבה העירונית. "לא מעניין אותי איפה נסיים את העונה, כל מה שמעסיק אותי זה הדרבי נגד סיטי" אמר סולשיאר לקראת המשחק. "נצטרך להיות פשוט הכי טובים שאנחנו יכולים".

מבחינת הסגל שלו והרכב למשחק, המנג'ר הנורבגי צפוי לערוך מספר שינויים. דין הנדרסון ימשיך בין הקורות, זאת בשל העובדה שדויד דה חאה נסע לספרד ללידה של בנו הראשון. ויקטור לינדלוף צפוי לחזור במרכז ההגנה ולחבור להארי מגווייר. אנתוני מרסיאל נמצא בספק לגדול להתמודדות ועל כן בתקשורת האנגלית דווח כי אדינסון קבאני יעלה בהתקפה לצד מרקוס ראשפורד ודניאל ג'יימס. ברונו פרננדס ימשיך כמובן בקישור עם סקוט מקטומיניי ופרד.

קבאני. יפתח לצד ראשפורד | Michael Regan/Getty Images

ומה קורה בצד השני של העיר? כשאתה מנצח 21 משחקים ברציפות בכל המסגרות ומוביל את טבלת הליגה בהפרש של 14 נקודות, נראה שהכל חיובי. אין ספק שסיטי תהיה נחושה להמשיך את הרצף המדהים שלה גם נגד יונייטד ובשביל המשימה הזו לפפ גווארדיולה יש סגל מלא. "אני מכבד מאוד את היריבה, אבל לא מפחד ממנה" אמר גווארדיולה לפני המשחק.

"פחד זו לא המילה הנכונה להשתמש בה. מנצ'סטר יונייטד זו קבוצה חזקה ומוכשרת. הכל יכול לקרות במשחק מחר. ראיתי איך היא שיחקה נגד צ'לסי בסטמפורד ברידג', היא הראתה שם הרבה איכות והייתה מסוכנת" סיכם המנג'ר הספרדי.

בכלי התקשורת בממלכה סימנו את חזרתו של אילקאי גונדואן ל-11 של סיטי. הגרמני עלה כמחליף במחזור האחרון נגד וולבס, בו התכולים ניצחו 1:4 בזכות משחק נהדר של גבריאל ז'סוס וריאד מאחרז. מי שעלול לרדת לספסל הוא הבלם איימריק לאפורט ובמקומו יפתח ג'ון סטונס לצד רובן דיאס. קווין דה בריינה יעלה בקישור וינסה להזין כמה שיותר את ז'סוס וראחים סטרלינג.

גונדואן. צפוי לחזור להרכב בדרבי | CLIVE BRUNSKILL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי