ברונו פרננדס לספורט1: "לא אכפת לנו מהרצף של סיטי, הגענו במטרה לנצח"

הפורטוגלי סיפר אחרי ה-0:2 על מנצ'סטר סיטי, שנכנעה אחרי 21 ניצחונות ברצף ופספסה שיא מועדון: "לא רק אני מנהיג את מנצ'סטר יונייטד". וגם: על מרסיאל ושואו שעברו מבחן כשירות ברגע האחרון והרצף של סטרלינג

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי הייתה יכולה לשבור שיא מועדון ולהגיע ל-29 משחקים רצופים ללא הפסד ועל הדרך אולי גם לרשום 22 ניצחונות רצופים, אבל במפתיע נכנעה אתמול (ראשון) 2:0 בדרבי ביתי למנצ'סטר יונייטד – תוצאה שאולי לא תעלה לה ביקור בכל הנוגע לקרב האליפות, אבל בהחלט תשאיר כתם.

ראחים סטרלינג רשם משחק 23 נגד מנצ'סטר יונייטד והוא עדיין ללא שער, צמד הבלמים רובן דיאש וג'ון סטונס הפסידו לראשונה במשחק בו הם משתפים פעולה ואילו השדים האדומים הציגו 90 דקות איכותיות למדי וניצחו בצדק – אבל הרבה בזכות פנדל שנפסק לזכותם כבר אחרי 35 שניות משריקת הפתיחה.

לאחר המשחק, כשנשאל פפ גווארדיולה כיצד הוא מסכם את הדרבי הוא הודה: "אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק. הפסדנו, ועכשיו נסתכל על המשחק הבא. ניצחנו 21 משחקים ברצף וזו תוצאה שתעזור לנו להבין בעיות ולפתור אותן. לא שיחקנו רע, זה לא שמישהו יכול לומר 'איזה משחק איום ונורא'. לפעמים אפשר להפסיד משחק וגם היום לא בטוח שהגיע לנו להפסיד".

סטרלינג. 23 משחקים נגד יונייטד ללא שער | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

החלוץ גבריאל ז'סוס היה מי שביצע את הפנדל המיותר כבר בדקה הראשונה, אך זכה להגנת המנג'ר שאולי גם בגלל זה לא מיהר לומר שזו הייתה טעות לא לשתף את סרחיו אגוארו: "יכול להיות שזו הייתה טעות לא לשחק איתו. אי אפשר לדעת, אבל יכול להיות שזו הייתה טעות לא לשתף את סרחיו. אולי גם לא".

מנצ'סטר סיטי עדיין עם פער מבטיח של 11 נקודות בפסגה, כך שהניצחון הזה היה הרבה יותר קריטי למנצ'סטר יונייטד שכעת ניצבת במקום השני ועם יתרון מבטיח של שבע נקודות מצ'לסי השלישית (שתשחק הערב נגד אברטון) ונקודה מעל לסטר.

ברונו פרננדס, שכבש מ-11 מטר כבר בדקה הראשונה, שוחח לאחר המשחק עם שליח ספורט1 וסיפר: "לא אכפת לנו מהרצף של מנצ'סטר סיטי, אנחנו פשוט ניצחנו משחק. בשביל זה הגענו, בלי קשר לרצף של סיטי. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו וזה מה שעשינו".

כשנשאל פרננדס על חדר ההלבשה ביונייטד, אמר: "אולי אני מדבר יותר מאחרים ואולי אחרים מדברים יותר ממני, אבל כל אחד צריך להנהיג בדרך שלו וכולם מנהיגים בחדר ההלבשה. לא רק אני מנהיג את מנצ'סטר יונייטד, ככה זה בחדר הלבשה. עכשיו המטרה שלנו היא להסתכל קדימה לנצח את כל המשחקים שיש לנו".

צפו בראיון של ברונו פרננדס לספורט1

אחד המנהיגים הוא מרקוס ראשפורד, שנפגע אתמול בקרסול ונאלץ לנטוש את כר הדשא. בסיום אמר על כך המנג'ר אולה גונאר סולשיאר: "אני לא רופא, אני מאוד מקווה שזה לא חמור. הוא יעבור צילום כדי לבדוק את חומרת הפגיעה". ספק גדול אם החלוץ יעמוד לרשות הקבוצה נגד מילאן ביום חמישי בליגה האירופית.

לשבחים זכה מהמנג'ר אנתוני מרסיאל, שאחרי תקופה לא קלה זכה לחולצת ההרכב לאור פציעה של אדינסון קבאני והיה מי שדריבל שלו הוביל לפנדל בדקה הראשונה: "זה היה אנתוני מרסיאל הישן והטוב. שעתיים לפני המשחק עוד לא ידעתי אם הוא ישחק, אבל הוא פתח וגילה את עצמו מחדש. הוא היה מצוין".

מרסיאל היה בספק למשחק, אבל מי שגם כן עבר מבחן כשירות רק ברגע האחרון והצטיין הוא המגן השמאלי לוק שואו – שגם התכבד בכיבוש שער הניצחון: "זה היה שער מדהים של לוק, הוא הראה עד כמה הוא שחקן משמעותי וחשוב לנו. הוא היה בספק וסיפק כזאת תצוגה, זה מרשים", סיכם סולשיאר המאושר שהוא המנג'ר היחיד מבין 67 שפגשו את פפ גווארדיולה שלוש פעמים לפחות בכל המסגרות שניצח אותו ארבע פעמים וגם הראשון לנצח את גווארדיולה שלושה משחקי חוץ רצופים.

אולה גונאר סולשיאר ופפ גווארדיולה | Peter Powell/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי