סון וקיין שברו את השיא, טירוף סביב בייל ומוריניו שמח לספוג שער

התרנגולים כבר במקום השישי בפרמיירליג אחרי 1:4 על קריסטל פאלאס והמנג'ר אפילו לא הוטרד משער השוויון הזמני של בנטקה, כי לרשותו שלושה שחקני התקפה מהשורה הראשונה: "לא אגיד שקיין הטוב בעולם, כי יתקפו אותי"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

שלוש רביעיות לטוטנהאם בארבעת המשחקים האחרונים. אחרי 0:4 על וולפסברגר בליגה האירופית, 0:4 על ברנלי ורק 0:1 קטן על פולהאם ביום חמישי האחרון, אתמול (רביעי) הגיעה רביעייה נוספת ומרשימה לא פחות כאשר התרנגולים ניצחו 1:4 את קריסטל פאלאס ושוב נהנו משיתוף פעולה פנטסטי של הארי קיין וגארת' בייל.

הוולשי כבש פעמיים מבישולים של קיין, החלוץ הוסיף לאחר מכן צמד משלו והתרנגולים של מוריניו כבר במקום השישי ובמרחק שתי נקודות בלבד מצ'לסי הרביעית שתשחק הערב נגד אברטון. לכל אורך העונה הסיפור בטוטנהאם היה שיתוף הפעולה בין קיין לסון, אבל גארת' בייל הוא בהחלט האיש החם בטוטנהאם לאחרונה ואתמול כבש את שערו הרביעי בשלושת המשחקים האחרונים, לאחר שכבש שער אחד בלבד בליגה מפתיחת העונה ועד השבוע שעבר. ברשתות החברתיות, אולי מיותר לציין, כבר אוהדים רבים קוראים לדניאל לוי וראשי המועדון לעשות ככל שביכולתם כדי לרכוש את בייל מריאל מדריד ולדאוג להשארתו לטווח ארוך.

גארת' בייל סיפר לאחר המשחק: "אני מאושר, זו הסיבה שבשבילה חזרתי. יש לנו שחקנים אדירים בהתקפה, גם על הספסל והתחושה כרגע היא מדהימה. כולם נלחמים על מקום בהרכב וצריכים לעבוד קשה ולהישאר ממוקדים, אבל אנחנו משתפרים ממשחק למשחק וצוברים ביטחון".

גארת' בייל חוגג עם הארי קיין | JULIAN FINNEY/POOL/AFP via Getty Images

כאמור, לאור המצב החדש מי שמעט נשכחו בשל עלייתו של הוולשי הם הצמד סון את קיין – שלמרות הכל הצליחו אתמול לשבור שיא פרמיירליג. הבישול של הדרום קוריאני לחלוץ אתמול העלה את מספר ה/שערים שהם בישלו העונה אחד לשני ל-14 וזהו שיא חדש. קיין, אגב, כבר סופר מעורבות ב-55 שערים ב-51 משחקים תחת ז'וזה מוריניו.

למרות השיא המדהים שם סון וקיין, מוריניו נשאל בסיום דווקא על שיתוף הפעולה בין בייל לקיין: "עבורי זה הרבה יותר משיתוף פעולה. יש לנו שחקני התקפה מצוינים והם מאפשרים לי לבצע שינויים כמו שהפעם שיתפתי את לוקאס מורה ולא את דלה עלי. לא הייתי מחליף את קיין בשביל אף חלוץ בעולם, אבל אני לא רוצה לומר שהוא החלוץ הטוב בעולם כי אז יתקפו אותי שיש עוד הרבה חלוצים טובים – אבל בוודאי שהוא אחד הטובים ביותר. גם סוני, גארת' ולאמלה עשו עבודה מעולה ונכון שגארת' לא פתח טוב את העונה, אבל הוא בחודשים האחרונים מראה את איכויותיו הוא שחקן פנטסטי".

מוריניו גם הפתיע כשאמר כי הוא שמח על השער שספגה הקבוצה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מראשו של כריסטיאן בנטקה: "ראיתם במחצית הראשונה קבוצה שמחה שמשחקת טוב, אבל גם אמרתי להם שאני שמח שספגנו. אתם יכולים לחשוב שאני מבלף, אבל באמת שמחתי שספגנו כי הפסקנו לזרוק והתחלנו לזרוק – ואנחנו צריכים לדעת שאנחנו לא יכולים לאבד שליטה על המשחק. לא הגיע לנו לשמור על שער נקי בדקות האלה והתחושה הייתה שהשער שספגנו יאפשר לנו לתקוף והשחקנים הגיבו היטב לסיטואציה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי