ברביעי בספורט2: מנצ'סטר סיטי תנסה להתחיל רצף ניצחונות חדש

שחקני מנצ'סטר סיטי מאוכזבים | Dave Thompson - Pool/Getty Images)

גווארדיולה ושחקניו יקוו להתאושש מה-2:0 למנצ'סטר יונייטד אחרי 21 ניצחונות רצופים במשחק בית נגד סאות'המפטון: "התאכזבנו, יום אחרי זה המצב השתפר והיום כבר כולנו דרוכים", הבהיר המנג'ר. אגוארו ישוב להרכב?

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי עדיין משתתפת בכל מפעלי הגביע האפשריים באנגליה ועל כן היא תעלה כבר מחר (רביעי, החל מ-19:50 בספורט2) לכר הדשא ותערוך מבעוד מועד את המשחק נגד סאות'המפטון במסגרת המחזור ה-33 בפרמירליג.

מנצ'סטר סיטי הפסידה ביום ראשון בדרבי ונעצרה אחרי 21 ניצחונות רצופים ו-28 משחקים ברצף ללא הפסד, אבל למרות הכל לזכותה פער עצום של 11 נקודות בפסגה לאחר 28 משחקים בפרמיירליג ומחר היא תפגוש יריבה די נוחה על הנייר, על אף ש"הקדושים" עצרו את הרצף השלילי עם ניצחון על שפילד יונייטד בשבת.

סאות'המפטון הפסידה שמונה מתשעת מחזורי הפרמיירליג האחרונים עד סוף השבוע, אבל מול מי שצפויה לשוב לצ'מפיונשיפ היא לא התקשתה לנצח 0:2 – וזאת על אף שהיא איבדה את הכוכב הכי גדול שלה, דני אינגס שנפצע והוחלף כבר בפתיחה. החלוץ ייעדר בחודש הקרוב ואת מקומו צפוס לתפוס מחר צ'ה אדאמס.

קווין דה בריינה | Dave Thompson/PA Images via Getty Images

הקבוצה של פפ גווארדולה ספגה פעמיים בדרבי והיה זה משחק שלישי ברציפות בו היא ספגה, אחרי 12 משחקים בכל המסגרות בהם ספגה ארבעה בלבד, אבל המנג'ר לא מתרגש מההפסד האחרון ומהעובדה שהקבוצה ספגה שער בכל משחק לאחרונה: "צפיתי בהון משחקים של סאות'המפטון וזו קבוצה שניצחה את ליברפול וסיימה בתיקו נגד צ'לסי, אני יודע עד כמה הם טובים. התוצאות שלהם אמנם היו לא טובות ונבעו הרבה בגלל פציעות, אבל אני יודע שעלינו יהיה לשחק מצוין מחר כדי להשיג שלוש נקודות. ההפסד בדרבי אכזב אותנו מעט, יום אחרי זה המצב השתפר והיום אנחנו כבר כולנו דרוכים למשחק הבא".

גווארדיולה סירב להתייחס להרכב שצפוי לעלות ורק טען שאת מרבית ה-11 שלו כבר יש לו בראש והבהיר שכל השחקנים כשירים, אולם נראה שכמו בכל התקופה האחרונה יהיו אלה רובן דיאש ואיימריק לאפורט שיעלו יחד במרכז ההגנה, כך שג'ון סטונס יירד לספסל. לא מן הנמנע שקייל ווקר יפתח כמגן ימני אחרי ההופעה הלא טובה של ז'ואאו קנסלו בדרבי ובהחלט ייתכן שסרחיו אגוארו יחזור להרכב במקום גבריאל ז'סוס.

אגוארו. יחליף את גבריאל ז'סוס בחוד? | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי