גונדואן שוב נבחר לשחקן החודש, טוכל החמיא לביילסה

אילקאי גונדואן ופרס שחקן חודש פברואר | האתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי

רגע לפני פולהאם בשבת (22:00, ספורט2), קשר מנצ'סטר סיטי זכה בתואר פעם שנייה ברציפות. אקה צפוי לחזור, פפ יכול להגדיל את הפער בפסגה ל-17. מאמן צ'לסי שיבח את מקבילו מלידס לפני המפגש ביניהם (14:30, ספורט2)

(גודל טקסט)

עונת 2020/21 בפרמיירליג הולכת ומתקרבת לסיומה, ומחר (שבת) היא תימשך עם ארבעה משחקים מסקרנים. במוקד, מנצ'סטר סיטי תנסה לעשות עוד צעד לעבר האליפות כאשר תתארח אצל פולהאם (22:00, שידור ישיר בספורט2), ובנוסף, צ'לסי תתמודד מול לידס (14:30, שידור ישיר בספורט2). בתווך, קריסטל פאלאס תפגוש את ווסט ברומיץ' (17:00, שידור ישיר בספורט2) ואברטון תנסה לגבור על ברנלי (19:30, שידור ישיר בספורט2).

לידס – צ'לסי

תומאס טוכל עדיין בלתי מנוצח מאז מונה למאמן הבלוז, שגם הציגו שיפור ביכולת בשני המשחקים האחרונים, וינסו מחר לחבר ניצחון שלישי ברציפות. כרגע צ'לסי נמצאת במקום הרביעי, ואסור לה לסיים מחוץ לטופ 4 השנה אחרי ההשקעה האדירה שהייתה בקיץ, והפסד יסבך אותה בנושא, שכן האיזור הנ"ל בטבלה צפוף מאוד. ניצחון יעלה את הכחולים זמנית אל המקום השלישי על חשבון לסטר. מן העבר השני, לידס של מרסלו ביילסה הפסידה בארבעה מתוך חמשת משחקיה האחרונים ונמצאת במקום ה-11.

אנגולו קאנטה אמור לחזור להרכב צ'לסי, שתחסר את טיאגו סילבה ותמי אברהם הפצועים. טוכל דיבר לקראת ההתמודות והתייחס לכך שטרם הפסיד: "אנחנו שמחים מאוד מהתוצאות וממה שאנחנו רואים. אסור לשכוח שבכדורגל צריך גם מזל, זה חלק גדול. ביילסה? הוא אחד המאמנים המרתקים שיש ואישיות גדולה. סגנון המשחק שלו ייחודי".

מיעוט הדקות שמקבל כריסטיאן פוליסיק: "כשאתה משחק בצ'לסי, צריך להיות סבלני. יש הרבה שחקנים שמתחרים איתך. כשאתה לא נבחר, אתה צריך להישאר סבלני ולא לאבד ביטחון. חובת השחקנים להוכיח שמגיע להם לשחק, וזה מה שכריסטיאן עושה. אני מרגיש שהוא מאוד חיובי בימים האחרונים ועושה את הטוב ביותר שלו. יש לנו הרבה משחקים והוא בתכניות שלי".

תומאס טוכל | NEIL HALL/POOL/AFP via Getty Images

פולהאם -מנצ'סטר סיטי

הקבוצה של פפ גווארדיולה, שנמצאת בדרך הבטוחה לאליפות, יכולה להגדיל מחר את הפער בפסגה באופן זמני ל-17 נקודות ממנצ'סטר יונייטד השנייה. מנגד, הקוטג'רס מגיעים אחרי שהפתיעו את ליברפול עם 0:1 יקר באנפילד, וינסו שוב לספק סנסציה. המארחת עדיין נמצאת מתחת לקו האדום, במקום ה-18, על שהיא נמצאת בכושר טוב, הפסידה רק פעם אחת בשבעת המשחקים האחרונים, מתוכם שמרה בחמישה על רשת נקייה.

ובחזרה לסיטיזנס. לראשונה מזה שלושה חודשים, ניית'ן אקה עשוי לחזור לסגל אחרי שהתאושש מפציעה. מלבדו, פפ יהנה מסגל מלא, אך עשוי לערוך רוטציה רחבה יחסית לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול מנשנגלדבאך ביום שלישי. בפולהאם, מארק רודאק וטום קיירני ייעדרו.

בתוך כך, שחקן התכולים, אילקאי גונדואן, זכה היום בפעם השנייה ברציפות בתואר שחקן החודש. הגרמני הנהדר סיפר: "אני גאה מאוד לזכות בפרס הזה שוב, אבל אני גאה יותר להיות חלק מהקבוצה מדהימה הזו. לנצח את כל המשחקים שלנו בפברואר, כמו שעשינו בינואר, זה דבר פשוט מדהים. אנחנו משחקים כדורגל טוב מאוד ומשמח אותי להיות חלק מזה. אני מקווה שנמשיך ככה, כי בסופו של דבר זכייה בתארים זה מה שחשוב. כולנו רוצים שזה יקרה ונעשה כמיטב יכולתנו עד לסיום העונה".

פפ גווארדיולה | Sam Bagnall – WWFC/Wolves via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי