שר ההגנה: תומאס טוכל ממשיך לשבור שיאים בצ'לסי

אחרי ה-0:0 מול לידס, הגרמני רשם 12 משחקים ללא הפסד, השווה את שיא המועדון של סקולארי, והפך לראשון שסופג רק שני שערים ב-10 מחזוריו הראשונים בליגה. וגם: באיזה נתון עקף את למפארד ושיאו השלילי של ביילסה

(גודל טקסט)

אם נצא לרגע מהמחוזות הפרובינציאלים ועל מירוץ האליפות בליגת העל שלנו, חילוף המאמנים המשמעותי ביותר שהתרחש העונה היה ללא ספק מינויו של תומאס טוכל על חשבונו של פרנק למפארד, שלא הצליח להוציא מצ'לסי את המיטב בשנתו השנייה במועדון על הקווים.

אמנם הבלוז נעצרו עם 0:0 בלידס ופספסו הזדמנות להיצמד ללסטר במקום השלישי, אך המנג'ר הגרמני רשם את משחקו ה-12 ללא הפסד בכל המסגרות מאז שנכנס לתפקיד והשווה את שיא המועדון שהיה שייך עד אתמול (שבת) באופן בלעדי ללואיס פליפה סקולארי, שהחליף את אברם גרנט בשנת 2008.

בנוסף הבלוז ממשיכים לרשום תחת טוכל נתונים הגנתיים מרשימים במיוחד. אף מנג'ר בפרמיירליג לא ספג רק שני שערים בעשרת משחקי הפרמרלייג הראשונים שלו כאשר המרוויח הגדול הוא כמובן השוער אדוארד מנדי ששמר על שער נקי 14 פעמים העונה ורק שני לאדרסון (15) בליגה. עוד נתון הגנתי שייתכן כי פחות יעודד את האוהדים הכחולים – טוכל רשם אתמול את ה-0:0 השלישי שלו בקבוצה, כאשר למפארד השיג רק שתי תוצאות כאלו בכל 57 משחקיו בתפקיד במסגרת הליגה.

אדוארד מנדי | LEE SMITH/POOL/AFP via Getty Images

עם זאת, אי אפשר לטעון שצ'לסי שיחקה כדורגל הגנתי אתמול. לידס החזיקה בכדור 38 אחוז בלבד (הנמוך ביותר בעידן מרסלו ביילסה) וצ'לסי איימה לא פחות 15 פעמים לשער המארחת ופגשה שמונה פעמים את המסגרת.

טוכל אמר בסוף המשחק: "היה סופר קשה לשחק במגרש הזה. היו לנו כמה הזדמנויות לעלות ל-0:1, ובסופו של דבר הם הטרידו אותנו. היו לנו מספיק מצבים כדי לכבוש, אבל לפעמים זה ככה, אני לא רוצה להיות קשה מדי, כל עוד אנחנו מגיעים לרחבה ולא מוותרים, התוצאות יהיו שם. אנחנו נצטרך לקבל זאת".

אך עם כל הכבוד לליגה, צ'לסי יודעת שהיא לא תזכה באליפות השנה ובשלישי ממתין לה המשחק הכי חשוב שלה העונה, מול אתלטיקו מדריד בסטמפורד ברידג' במסגרת שמינית הגמר ליגת האלופות. כזכור האנגליים 0:1 קטן בבירת ספרד במפגש הראשון ולכן כל עוד צ'לסי לא תפסיד, היא תעלה לשלב הבא.

תומאס טוכל , מרסלו ביילסה | LEE SMITH/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי