מאנה: "המטרה העיקרית של ליברפול היא זכייה בליגת האלופות"

אחרי הניצחון על לייפציג ולקראת משחק החוץ נגד וולבס שיינעל את המחזור ה-28 (שני, החל מ-21:50 בספורט2), הסנגףי חשף: "רוצים להיות בין ארבע הראשונות בליגה, אבל נעשה הכל כדי לנצח את הקבוצות הכי טובות בעולם"

קבוצות: ליברפול וולבס
(גודל טקסט)

שישה הפסדים רשמה ליברפול בשבעת המשחקים האחרונים בפרמיירליג, הניצחון היחיד שלה היה על שפילד יונייטד שנמצאת בדרכה הבטוחה בחזרה לצ'מפיונשיפ. מחר (שני, החל מ-21:50 בספורט2) היא תנסה למנף את הניצחון על לייפציג בדרך לרבע גמר ליגת האלופות כדי די לשוב למסלול הניצחונות גם במסגרת המקומית ותצטרך לעבור משוכה לא פשוטה בדמות וולבס, שגם היא נמצאת בתקופה לא פשוטה כלל.

כמו במפגש הראשון נגד לייפציג לפני חודש, גם ברביעי האחרון היא ניצחה 0:2 משערים של מוחמד סלאח וסאדיו מאנה, הכוכבים שלא הבקיעו תקופה ארוכה. סלאח עוד מצא את הרשת בתחילת פברואר בהפסדים למנצ'סטר סיטי וללסטר, אך הסנגלי לא הבקיע מאז הניצחון על טוטנהאם בסוף חודש ינואר והיה זה שער הליגה היחיד שלו ב-2021.

מאנה נשאל על יכולתו בשבועות האחרונים וסיפר: "אם אנשים היו אומרים שכך ייראה העולם, אף אחד לא היה מאמין – אבל זה קרה. זו תקופה קשה וצריכים להישאר מאוחדים וחיוביים ולהמשיך להילחם. זו האפשרות היחידה כדי לשנות את המצב. נגיף קורונה הקשה מאוד עליי ועל כל השחקנים ואני יודע שמוטלת עליי אחריות כבדה".

סאדיו מאנה. שבועות לא קלים עוברים עליו ועל חבריו | Laurence Griffiths/Getty Images

ליברפול נמצאת לאחר 28 משחקים רק במקום השמיני והיא במרחק שמונה נקודות מצ'לסי הרביעית שכבר שיחקה המחזור ועל כן הסנגלי הבהיר מהי המטרה האמיתית של ליברפול העונה: "אנחנו רוצים להיות בין ארבע הראשונות בטבלה וזו המטרה כרגע, אבל זכייה בליגת האלופות זו המשימה העיקרית. אנחנו רוצים לנצח את הקבוצות הכי טובות בעולם ונעשה את הכל כדי שזה יקרה".

מחר צפוי מאנה לשתף פעולה בהתקפה עם דיוגו ז'וטה ומוחמד סלאח, בעוד רוברטו פירמינו בספק למשחק ואם ייכלל בסגל נראה שיישב על הספסל. פאביניו ימשיך בקישור האחורי ובמרכז ההגנה יעלו יחד אוזאן קבאק ונתניאל פיליפס.

גם הזאבים נמצאים בתקופה לא פשוטה כלל. ב-15 המחזורים האחרונים ניצחה הקבוצה של נונו אספיריטו סנטו רק שלוש פעמים ושבועיים האחרונים היא פישלה נגד ניוקאסל (1:1), ספגה רביעייה ממנצ'סטר סיטי ובמחזור שעבר הרבתה להחמיץ ונפרדה ב-0:0 בחוץ נגד אסטון וילה.

ראול חימנס שב לאחרונה לאימונים קלים על כר הדשא, אולם עוד רחוק מלשוב לסגל וגם דניאל פודנס טרם חזר מפציעה כך שנראה ששלישיית ההתקפה שתנסה להפתיע את חוליית ההגנה הבעייתית של יורגן קלופ תהיה מורכבת מפדרו נטו, אדאמה טראורה ו-וויליאן ז'וזה.

חימנס וסילבה באימון. המקסיקני עשוי לשוב בחודש הבא | Jack Thomas – WWFC/Wolves via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי