ליברפול ניצחה 0:1 את וולבס, פציעה מחרידה לרוי פטריסיו

דיוגו ז'וטה כבש על סף המחצית את שער הניצחון השלישי שלו במדי האלופה, שקטעה רצף של שני הפסדי ליגה ועלתה למקום השישי. קונור קודי פגע בראשו של שוער הזאבים שפונה מהמגרש באלונקה

קבוצות: ליברפול וולבס
(גודל טקסט)

משחק הנעילה של המחזור ה-28 בפרמיירליג הפגיש הערב (שני) באצטדיון מוליניו את שתיים מהקבוצות בכושר הרע בליגה – וולבס וכמובן ליברפול. האלופה שנמצאת בעונת שפל התקשתה גם במשחק בוולברהמפטון, אך הצליחה לחזור למסלול הניצחונות ולעלות בחזרה למקום השישי הודות ל-0:1 קטן.

הקבוצה של יורגן קלופ כבשה את השער היחיד במשחק בדקה ה-45 מלא אחר מדיוגו ז'וטה שכבש את שער הניצחון השלישי שלו בליגה במדי ליברפול והשישי בסך הכל. זה קרה בתום מהלך קבוצתי נפלא בין מוחמד סלאח לסאדיו מאנה כאשר האחרון מצא באגף שמאל את הפורטוגלי, שבעט כדור חזק לרשת של בן ארצו רוי פטריסיו.

במחצית השנייה הקצב ירד באופן משמעותי ובדקה ה-86 מוחמד סלאח מצא את הרשת מעמדת נבדל אבל באותו מהלך רוי פטריסיו נתקל בראשו בקונור קודי, פונה מהמגרש באלונקה אחרי 15 דקות של טיפול ועדיין לא ברור לכמה זמן ייעדר. כאמור בעקבות הניצחון ליברפול עקפה את אברטון וטוטנהאם ועלתה למקום השישי. וולבס מנגד ממשיכה את העונה החלשה שלה עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון שמותיר אותה במקום ה-13.

שחקני ליברפול חוגגים | Laurence Griffiths/PA Images via Getty Images
יורגן קלופ | Sam Bagnall – WWFC/Wolves via Getty Images
דיוגו ז'וטה | Jason Cairnduff – Pool/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי