"רוי פטריסיו בהכרה, הוא זוכר את כל מה שקרה. הוא יהיה בסדר"

הקלה גדולה בוולבס: השוער נפגע בראשו ופונה כשהוא מונשם בהפסד לליברפול, אך זמן קצר לאחר מכן התאושש ומאמנו אישר שמדובר בזעזוע מוח שלא צפוי להשבית אותו מהמשחק הבא בעוד כשלושה שבועות

קבוצות: ליברפול וולבס
(גודל טקסט)

חדשות טובות הלילה (בין שני לשלישי) מכיוונו של השוער הפורטוגלי רוי פטריסיו, שאיבד הכרה ופונה מכר הדשא כשהוא מונשם בהפסד של וולבס 1:0 לליברפול. פטריסיו נפגע ממש לפני תחילת הדקה ה-90, כאשר הקפטן שלו, הבלם קונור קואדי, פגע בו ללא כוונה עם הברך בניסיון לעצור את מוחמד סלאח, שהבקיע במהלך שמיד נפסל בצדק לאור העובדה שהיה בעמדת נבדל.

פטריסיו טופל במשך 12 דקות על כר הדשא ובסופו של דבר פונה באלונקה, אולם מאמנו, נונו אספיריטו סנטו, הבהיר זמן קצר לאחר שריקת הסיום שהוא בהכרה ושהוא מרגיש טוב: "הוא סבל מזעזוע מוח, אבל הוא בסדר. הוא כבר בהכרה והוא זוכר את כל מה שקרה. הוא מודע לכל וזה אומר שהוא אמור להיות בסדר. שוחחתי איתו וכמובן שדאגנו לו מאוד, פגיעות ראש הן מאוד מסוכנות ומדאיגות, אבל הוא יהיה בסדר".

המשחק הבא של וולבס יהיה רק בעוד שלושה שבועות, ב-5.4 נגד ווסטהאם, כך שפטריסיו – בהנחה שאכן סבל מזעזוע מוח ולא מעבר – צפוי לעמוד בשער גם במשחק הבא. השבוע הוא יזכה למספר ימי מנוחה כפי שקובע פרוטוקול הפרמיירחיג במקרים שכאלה וגם נונו סנטו סיכם: "אנחנו ניקח את כל צעדי הזהירות הנדרשים כי זו פגיעת ראש, אבל כל הסימנים הראשונים מראים שהוא בסדר".

זו כבר פגיעת ראש שנייה העונה שממנה סובלת וולבס, לאחר שבנובמבר האחרון גם כוכב הקבוצה הבלתי מעורער, החלוץ המקסיקני ראול חימנס, נפגע בראשו בהתנגשות עם דויד לואיז מארסנל. בניגוד למקרה של פטריסיו, חימנס סבל משבר בגולגולת והוא עשוי לשוב לשחק לראשונה רק בחודש הבא.

רוי פטריסיו | Matthew Ashton – AMA/Getty Images
עוד באותו נושא: רוי פטריסיו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי