רומן אברמוביץ' הפך את החתמת ארלינג הולאנד למטרה האישית שלו

ע"פ הדיווחים באנגליה, הבעלים המיליארדר של הבלוז מוכן לחדש את הקשר עם מינו ראיולה בשביל החלוץ הנורבגי והבטיח לטוכל שיחתים אותו אם ישיג את הכרטיס לליגת האלופות

(גודל טקסט)

רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי הפך את החתמתו של ארלינג הולאנד הקיץ "למשימה אישית", כך מדווח ה'דיילי סטאר' הבריטי היום (רביעי), וזאת למרות ההצהרה של הבלוז על כך שלעולם לא יעשו עסקים עם סוכנו של הכוכב הנורבגי, מינו ראיולה.

כזכור, צ'לסי נכנסו לעימות עם ראיולה לאחר המעבר של לוקאקו למנצ'סטר יונייטד ב-2017. הקבוצה הלונדונית האמינה שהכוכב הבלגיה יחתום בשורותיה לפני המעבר המפתיע לשדים האדומים. כרגע, יונייטד וצ'לסי שוב נלחמות, הפעם על החלוץ המדהים של דורטמונד.

רק בקיץ האחרון אברמוביץ' שפך 222.5 מיליון ליש"ט על רכש לאחר עונה וחצי של איסור העברות כחלק מחוקי הפייר פליי. הולאנד צפוי לנפץ את שיא ההעברות של הבלוז, שעומד כיום על 71.5 מיליון ליש"ט בעסקת קפה ארסיבלאגה המאכזב. בקיץ האחרון, קאי האברץ נרכש מלברקוזן תמורת 70 מיליון ליש"ט וטימו ורנר מלייפציג תמורת 47.5 מיליון ליש"ט. עד היום, אברמוביץ' בזבז על רכישת שחקנים סכום שמוערך במעל ל-2 מיליארד ליש"ט.

הולאנד זוכה לחיזורים מהמועדונים הגדולים ביבשת, ביניהם באיירן מינכן, ריאל מדריד, ברצלונה, סיטי וגם יונייטד וצ'לסי. ע"פ הדיווחים באנגליה, תומאס טוכל קיבל הבטחה לפיה אם צ'לסי תגיע לליגת האלופות, הולאנד יהיה המטרה העיקרית בקיץ. להולאנד יש סעיף שחרור בחוזה על סך 64 מיליון ליש"ט החל מקיץ 2022, אך עשוי לעזוב כבר בקיץ הנוכחי תמורת סכום גדול יותר. אם עסקה כזו אכן תצא לפועל, תמי אברהם ואוליבייה ז'ירו לא צפויים להישאר בלונדון.

ארלינג הולאנד | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images
מינו ראיולה
מינו ראיולה | Gettyimages

הולאנד, שיחגוג ביולי 21 קיצים, נרכש בינואר 2020 מזלצבורג תמורת 20 מיליון יורו בעסקה שמוערכת בכ-80 מיליון יורו סה"כ. האו רושם מספרים מדהימים העונה במדי הצהובים שחורים, וב-30 הופעות כבש 31 שערים ובישל שמונה נוספים.

צ'לסי, המדורגת במקום הרביעי בליגה האנגלית, נמצאת כרגע ברצף של 13 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות מאז מינויו של המאמן הגרמני ופיטוריו של פרנק למפארד, ונלחמת על הכרטיס לליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי