רוצה גם את הגביע: סיטי מחכה לאברטון. אנצ'לוטי: "אין לה זהות"

שחקני מנצ'סטר סיטי | Laszlo Szirtesi - UEFA/UEFA via Getty Images

הסיטיזנס, שמחכים לגמר גביע הליגה, עלו לרבע גמר ליגת האלופות ונמצאים בדרך לאליפות, יתמודדו בשבת ברבע גמר הגביע מול הטופיז (19:20, ספורט2). האיטלקי, שיגיע בסגל חסר, החמיא בצורה קצת מוזרה. סגל מלא לפפ

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי, שנראית העונה אולי כקבוצה החזקה ביותר באירופה, נמצאת בדרך הבטוחה לזכות העונה באליפות החמישית שלנו בעשר העונות האחרונות. בנוסף, הקבוצה העפילה כבר לרבע גמר ליגת האלופות ולגמר גביע הליגה. התכולים הולכים על כל התארים, ומחר (שבת, 19:20, שידור ישיר בספורט2) הם רוצים גם לטפס לארבע האחרונות בגביע האנגלי, כאשר יתמודדו מול אברטון ברבע הגמר.

מלבד ההתמודדות הנ"ל, משחקי רבע הגמר ייפתחו מחר מוקדם יותר במפגש בין בורנמות' לסאות'המפטון (14:05, שידור ישיר בספורט2) ויינעלו ביום ראשון כאשר צ'לסי תארח את שפילד יונייטד (15:20, שידור ישיר בספורט2) ומנצ'סטר יונייטד תפגוש לקרב גדול את לסטר (18:50 שידור ישיר בספורט2).

הסיטיזנס בכושר מצוין כמובן מגיעים כפייבוריטים מחר למשחק החוץ מול אברטון בגודיסון פארק. הטופיז נמצאים כרגע במקום השביעי בפרמיירליג, ואחרי פתיחה עונה יוצאת מן הכלל, סובלים מחוסר יציבות. במפגש הקודם בין הקבוצות אברטון לא הצליחה להקשות יותר מדי על הקבוצה של פפ גווארדיולה והפסידה 3:1.

פפ גווארדיולה | PETER KOHALMI/AFP via Getty Images

פפ מגיע בפעם הראשונה העונה בסגל מלא לחלוטין, בלי שום שחקן בספק – כולם כשירים. המאמן יוכל להשתמש בכל המשאבים העומדים לרשותו, וייתכן שסרחיו אגוארו, שפתח רק חמש פעמים העונה, יעלה בהרכב. גם השוער השני זאק סטפן צפוי לעמוד בין הקורות, שכן הוא זה שפתח העונה במשחקי הגביע ומקבל את הקרדיט במפעל זה.

אברטון, לעומת סיטי, סובלת מלא מעט פציעות. חאמס רודריגס ייעדר, וכמוהו גם ג'ורדן פיקפורד, פביאן דלף, עבדולייה דוקורה וז'אן-פיליפ גבאמין. בעיה רצינית עלולה להיווצר עם השוער השני, רובין אולסן, שאמור כמובן להחליף את פיקפורד, אך נמצא בספק להתמודדות, על אף שהדיווחים האחרונים אומרים שיוכל לשחק.

קרלו אנצ'לוטי, מאמן אברטון, החמיא למנצ'סטר סיטי בדרך יצירתית מאוד כאשר אמר ש'אין לה זהות'. המאמן האיטלקי אמר: "מנצ'סטר סיטי היא קבוצה נהדרת, אבל אין לה זהות ברורה. לפעמים הם עולים עם שני בלמים, לפעמים עם שלושה, לפעמים המגן הימני שלהם עולה לשחק כקשר לוחץ במרכז. לפעמים הם לא משחקים עם חלוץ, אלא עם שחקן '10' כשחקן המרכזי בהתקפה. הזהות שלהם לא ברורה, אבל ההבדל הוא שיש להם עקרונות ברורים שלא ישתנו – שמירה על הכדור, החזקה בכדור ואיך שהם מראים את האיכות שלהם. העקרונות שלהם לעולם לא משתנים".

קרלו אנצ'לוטי | Peter Powell/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי