לסטר העיפה את יונייטד, גם צ'לסי בחצי הגמר. פורסמה ההגרלה

מייסון גרינווד מאוכזב | OLI SCARFF/POOL/AFP via Getty Images

גביע אנגלי: עוד תואר הלך לשדים האדומים, שנכנעו 3:1 לשועלים. הבלוז גברו 0:2 על שפילד וגם הם עלו לשלב ארבע האחרונות. הגרלת חצי הגמר: מנצ'סטר סיטי נגד הקבוצה של טוכל, לסטר מול סאות'המפטון

(גודל טקסט)

תמונת ארבע העולות לחצי גמר הגביע האנגלי הושלמה הערב (ראשון), אחרי שמנצ'סטר סיטי וסאותה'המפטון העפילו אתמול לשלב הבא. במשחק המרכזי של רבעי הגמר, מנצ'סטר יונייטד הודחה היום אחרי שהפסידה 3:1 ללסטר סיטי הנהדרת. גם צ'לסי העפילה הערב לחצי הגמר, זאת אחרי שניצחה 0:2 את שפילד יונייטד בסטמפורד ברידג'. מיד לאחר שהושלמה תמונת העולות, פורסמה הגרלה חצאי הגמר – צ'לסי תפגוש את מנצ'סטר סיטי לקרב עצום, לסטר תשחק מול סאות'המפטון.

לסטר – מנצ'סטר יונייטד 1:3

אכזבה גדולה לשדים האדומים, שסיימו את דרכם גם בגביע והתואר היחיד עליו עוד יתחרו העונה הליגה האירופית. מנגד, השועלים של ברנדן רוג'רס המשיכו בעונה הנפלאה שלהם, וכעת טיפסו לארבע האחרונות במפעל. אין ספק שלסטר התקבעה כקבוצה גדולה בכדורגל האנגלי, וכיף לראות כיצד היא ממשיכה במסע שלה קדימה.

הכל התחיל בטעת ענקית בהגנת יונייטד, כאשר פרד ניסה להחזיר כדור לעבר השוער דין הנדרסון ועשה זאת ברשלנות. קלצ'י איהנאצ'ו השתלט על הכדור התועה של הברזילאי, כבש מקרוב והעלה את לסטר ל-0:1 בדקה ה-24. מייסון גרינווד השווה ל-1:1 בדקה ה-38 והחזיר את הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר למשחק בשער יפה, אחרי מסירה של פול פוגבה ופתיחת רגליים של דוני ואן דה ביק, עד לבעיטה של החלוץ הצעיר לרשת.

שחקני לסטר חוגגים | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

לסטר פתחה היטב את המחצית השנייה, ובדקה ה-52 יורי טילמנס העלה אותה ל-1:2 עם שער ענק. הקשר הבלגי רץ עם הכדור, אף אחד לא עצר אותו, התקדם, ושלח בעיטה פנטסטית ושטוחה אל הרשת. יונייטד ניסתה לחזור, סולשיאר ביצע ארבעה חילופים בדקה ה-64, אך גם זה לא עזר לשדים האדומים, שספגו את השלישי בדקה ה-78. איהנאצ'ו היה זה שכבש והשלים צמד, והוא עשה זאת בנגיחה מקרוב אחרי הגבהה של מארק אלברייטון.

יורי טילמנס | Ian Walton/PA Images via Getty Images

צ'לסי – שפילד יונייטד 0:2

אין מילים על מה שעושה תומאס טוכל בצ'לסי עד כה. המאמן הגרמני, שלקראת סוף ינואר קיבל את התפקיד אצל הבלוז, עדיין בלתי מנוצח גם אחרי המשחק ה-14 שלו על הקווים. הוא רשם ארבע תוצאות תיקו, והיום ספר ניצחון עשירי וסופר חשוב, אשר העלה את קבוצתו לחצי גמר הגביע. העונה של צ'לסי חיה ובועטת, כאשר היא נמצאת במקום הרביעי בליגה ובעיצומו של הקרב על הכרטיס לליגת האלופות, ובצ'מפיונס ליג עצמה היא תתמודד ברבע הגמר מול פורטו, כך שהיא פייבוריטית ברורה להגיע לארבע האחרונות גם במפעל היוקרתי ביותר באירופה.

לטוכל וחניכיו לא היה כל כך פשוט היום מול שפילד, שנמצאת במקום האחרון בפרמיירליג וקיוותה לעשות סנסציה. היא הציגה משחק שוויוני מול צ'לסי, הקשתה עליה מאוד, ועד הרגע האחרון חיפשה שוויון שייקח את ההתמודדות להארכה – אך זה לא צלח לה. הבלוז טיפסו לשלב הבא בעיקר בזכות שער עצמי בדקה ה-24, זאת לאחר שמייסון מאונט הגביה כדור קרן שהורחק עד לבן צ'ילוול. המגן השמאלי ספק ניסה לבעוט ספק להכניס כדור לרחבה מ-20 מטרים, ואוליבר נורווד לצערו שלח רגל והכניס את הכדור לשער שלו. בתוספת הזמן, בדקה ה-90+2, חכים זייך חתם את תוצאת המשחק אחרי שקיבל בישול מצ'ילוול, השתלט יפה בתוך הרחבה וסיפק סיומת נהדרת אל הרשת.

שחקני צ'לסי חוגגים | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי