בארסנל מתרשמים מאודגור: "הייתי משלם עליו 50 מיליון יורו"

הנורבגי שמושאל מריאל מדריד מצליח להטביע חותם בצפון לונדון וכוכב העבר איטן רייט קורא למועדון לעשות ככל שניתן כדי לרכוש אותו: "חייבים למצוא דרך, הוא האחד"

(גודל טקסט)

ארסנל אומנם נחשבת לאחת מקבוצות הפאר בכדורגל העולמי, אך זה לא סוד שהשנים האחרונות לא מזהירות במיוחד עבור התותחנים. גם העונה המצב לא שונה ומיקל ארטטה ושחקניו לאחר 29 מחזורים מדורגים רק במקום התשיעי בטבלת הפרמיירליג.

במועדון מקווים לטפס כמה שיותר מקומות עד לסיום העונה בתקווה להבטיח עונה אירופית נוספת – כשגם סיכוי להשתתף בליגת האלופות עדיין קיים, בתנאי שהקבוצה תזכה בליגה האירופית. על אף ה-3:3 נגד ווסטהאם בתחילת השבוע בו חזרה הקבוצה מפיגור בן שלושה שערים וההפסד שקדם לו מול אולימפיאקוס בדרך לרבע גמר האירופית, בשבועות האחרונים רואים בצפון לונדון מגמת שיפור, בעיקר בצד התקפי, ויש מי שמקבל על כך את הקרדיט.

מדובר בהקשר הנורבגי מדריד מרטין אודגור בן ה-22, שהגיע מריאל מדריד בסוף חודש ינואר ואחרי 12 הופעות בכל המסגרות הוכיח כי התאקלם היטב בקבוצה וגם בליגה קשוחה כמו הפרמיירליג. אודגור אמנם פתח בהרכב רק חמש פעמים במסגרת הליגה ולזכותו שני שערים בכל המסגרות מבלי שבישל עד כה, אבל הוא בהחלט ממשחק למשחק מקבע את מעמדו כאחד הברומטרים של ארטטה על הדשא.

מרטין אודגור | Sebastian Frej/MB Media/Getty Images

שחקן העבר האגדי של ארסנל, איאן רייט, אמר כי "על המועדון לעשות את כל המאמצים האפשריים כדי להשאיר אותו מעבר לסוף העונה הנוכחית. הוא חושב מהר, מוסר נהדר ויודע מה לעשות על המגרש. חייבים למצוא דרך להחתים אותו, אבל אני לא יודע אם זה יקרה. הוא האחד".

רייט הוסיף כי "אם זה היה תלוי בי, הייתי משלם עליו אפילו 50 מיליון יורו. אומנם הוא לא שיחק כאן הרבה משחקים, אבל הוא כל כך מרשים". כזכור, את העונה הנוכחית פתח אודגור תחת זינדין זידאן בריאל מדריד, אך לא קיבל הרבה הזדמנויות ובינואר הושאל לארסנל עד תום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי